Στην κορυφή της κατηγορίας των business λιμουζινών (και στέισον) έχει προκύψει ένα power game -κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μια αυτό γιατί η BMW παρουσίασε μια σπέσιαλ έκδοση της M5, την οποία ονομάζει και αυτή Competition.

Διαβάστε επίσης

Η απόδοση του bi-turbo V8 της των 4.400 κυβικών έχει ανάβει για την περίσταση στους 625 ίππους -από τους 600 της στάνταρ εκδοχής- οι οποίοι μάλιστα αποδίδονται από τις 6.000 έως τις 6.750 σ.α.λ. Η ροπή έχει παραμείνει στα 750 Nm και αποδίδεται ήδη από τις 1.800 σ.α.λ., τιμή εξαιρετική για σούπερ σπορ μοντέλο και μένει σταθερή έως τις 5.800 σ.α.λ.

Φυσικά με την ενδυνάμωσή της η M5 έγινε ως Competition ακόμα πιο γρήγορη, μιας και χρειάζεται μόλις 3,3 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα και εντυπωσιακά -ειδικά αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για ένα μεγάλο και βαρύ αυτοκίνητο με θέσεις για 5- 10,8 δεύτερα για το 0-200 χλμ./ ώρα. Οι  παραπάνω τιμές είναι κατά 0,1 και 0,3 δεύτερα πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες της στάνταρ M5 και οι διαφορές μπορεί να είναι μεγάλες αλλά παίζουν σημαντικό ρόλο σε ότι αφορά το γόητρο.

Η όλη εικόνα ολοκληρώνεται από τις οπτικές διαφοροποιήσεις της M5 Competition η οποία παράλληλα διαθέτει και καινούργια εξάτμιση, άλλες βάσεις κινητήρα και ακόμα πιο σφιχτές αναρτήσεις που επιπρόσθετα είναι και χαμηλωμένες κατά 7 χιλιοστά.

Με την κίνηση αυτή η BMW πετά το γάντι τόσο στη Mercedes που με την ΑMG E 63 S βρίσκεται στους 612 ίππους (από το V8 των 4.000 κυβικών της μάρκας με τα διπλά turbo) όσο και στην Audi, η οποία έχει το RS6 που στην ισχυρότερη εκδοχή του αποδίδει 605 ίππους. Η νέα του γενιά, που αναμένεται στο άμεσο μέλλον λέγεται πως θα προσεγγίζει ή θα ξεπερνά τους 650 ίππους…

Όσο για την τιμή της ΒMW M5 Competition το θέμα είναι πόσο πιο ακριβή θα είναι από τη στάνταρ M5, που στη χώρα μας κοστίζει από 174.900 ευρώ.


Διαβάστε επίσης

Viral έγινε η προσπάθεια αρκούδας να μπει σε αυτοκίνητο

ΚΤΕΟ: Οι αλλαγές στους ελέγχους των οχημάτων

ΚΤΕΟ: Δείτε τις αλλαγές στους ελέγχους των οχημάτων

ΚΤΕΟ: Όλες οι αλλαγές στους ελέγχους των οχημάτων