ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο αγροτικό της Jeep, το Gladiator, έχει τα προσόντα να γίνει μόδα

Τα πικάπ βρίσκονται τα τελευταία χρόνια στο προσκήνιο λόγω του χαρακτήρα lifestyle που έχουν αποκτήσει, ενώ στην κατηγορία έχουν μπει και κατασκευαστές όπως η Mercedes που μέχρι πρότινος δεν είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Από τη σκοπιά αυτή η κίνηση της Jeep να παρουσιάσει μετά από 26 ολόκληρα χρόνια και έπειτα από 14 από τη στιγμή που είχε εμφανίσει ένα πρωτότυπο, ένα ολοκαίνουργιο πικάπ, είναι και λογική και αναμενόμενη. Όπως και η χρήση του ονόματος Gladiator.

Το αποκλειστικά διπλοκάμπινο Jeep Gladiator λοιπόν που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Λος Άντζελες βασίζεται στην τετράθυρη έκδοση του νέου Wrangler. Μάλιστα μέχρι και την 3η κολώνα τα αυτοκίνητα είναι ίδια, ενώ από κει και πίσω υπάρχει στο αγροτικό η καρότσα που έχει μήκος 1,50 μέτρα.

Συνολικά και λόγω της καρότσας, το μήκος του Gladiator φτάνει τα 5,54 μέτρα, είναι δηλαδή κατά 79 εκατοστά πιο μακρύ από το τετράθυρο Wrangler, ενώ και το μεταξόνιό του είναι αυξημένο κατά 49 εκατοστά. Το τελευταίο έχει σαν συνέπεια να προκύπτει και ένα κύκλος στροφής με μεγάλη διάμετρο 13,7 μέτρων, αλλά αυτό είναι κάτι αναμενόμενο σε ένα πικάπ.

Από κει και πέρα υπάρχουν δύο διαμορφώσεις για την οροφή, μια συμβατική μεταλλική και μια μαλακή, που όταν διπλώσει μπορεί να αποθηκευτεί στο εμπρός μέρος της καρότσας. Για όσους μάλιστα θέλουν πλήρη αίσθηση open air και το παρμπρίζ πέφτει και οι αλουμινένιες πόρτες αφαιρούνται εύκολα, ενώ για τις πιο πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις υπάρχει και ένα hard top στο χρώμα του αμαξώματος.

Όπως κάθε Jeep που σέβεται τον εαυτό του έτσι και το αγροτικό της μάρκας είναι ιδιαίτερα ικανό εκτός δρόμου και για το σκοπό αυτό έχει συστήματα τετρακίνησης Command-Trac ή Roc-Trac, κοντές σχέσεις, άξονες Dana 44 τρίτης γενιάς, μπλοκέ διαφορικό Trac-Lok και ηλεκτρικό αποσυμπλεκόμενη αντιστρεπτική μπροστά. ΕνδεικTικό των δυνατοτήτων είναι πως περνά χωρίς πρόβλημα μέσα από νερό βάθους 76 εκατοστών, ενώ η κορυφαία έκδοσή του στον τομέα αυτό είναι η Rubicon.

Στις ΗΠΑ και το καλοκαίρι του 2019 όταν και θα αρχίσουν οι πωλήσεις του το νέο Jeep Gladiator -το ωφέλιμο φορτίο του είναι 725 κιλά ενώ μπορεί να σύρει τρέιλερ βάρους μέχρι και 3,75 τόνων- θα είναι διαθέσιμο με ένα εξακύλινδρο σε V diesel 3.000 κυβικών και 260 ίππων καθώς και με τον κλασικό V6 βενζίνης της μάρκας, με 285 ίππους

Στην Ευρώπη -αναμένεται περίπου ένα χρόνο αργότερα- θα κινείται από τον τετρακύλινδρο turbo diesel των 2.200 κυβικών και των 200 ίππων που κινεί και το Wrangler καθώς και από έναν τετρακύλινδρο turbo βενζίνης 2.000 κυβικών, προέλευσης Alfa Romeo. Στην πορεία αναμένεται και για το Gladiator μια υβριδική έκδοση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης