H Tesla έρχεται αντιμέτωπη με αρκετά προβλήματα νεότητας, τόσο σε ό,τι αφορά στην παραγωγή των αυτοκινήτων της όσο και τη συντήρησή τους. Έτσι, κατά καιρούς υπάρχουν παράπονα από τους κατόχους των μοντέλων της για καθυστερήσεις κυρίως στην επάρκεια αλλά και το χρόνο παράδοσης των ανταλλακτικών.

Ο Elon Musk, ο ιδιοκτήτης της αμερικάνικης εταιρείας, είχε θέσει ως προτεραιότητα τη βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών και έτσι αναπτύχθηκε ένα σύστημα αυτοδιάγνωσης με το οποίο θα εξοπλίζονται από εδώ και στο εξής τα αυτοκίνητά της.

Το σύστημα αυτό παρακολουθεί συγκεκριμένα εξαρτήματα ως προς τη φθορά τους και ταυτόχρονα εντοπίζει τυχόν βλάβες, ενημερώνοντας τον οδηγό με μηνύματα που εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη που διαθέτουν όλα τα αυτοκίνητά της. Μηνύματα όπως: «Στο Σύστημα Μετατροπής Ισχύος του Model 3 έχει εντοπιστεί μια ασυνήθιστη κατάσταση. Το απαιτούμενο ανταλλακτικό έχει ήδη αποσταλεί στο Κέντρο Εξυπηρέτησης της Tesla που έχετε επιλέξει. Παρακαλούμε χρησιμοποιείστε είτε την εφαρμογή Tesla Mobile App ή το λογαριασμό σας Tesla για να προγραμματίσετε ένα ραντεβού τώρα».

Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θεωρεί πως δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή του συγκεκριμένου εξαρτήματος μπορεί να ακυρώσει την άμεση παραγγελία και να προχωρήσει σε αυτήν αργότερα.

Ταυτόχρονα η Tesla έχει αναβαθμίσει και την εφαρμογή της προκειμένου να παρέχει πληροφορίες σε σχέση με τη διαδικασία συντήρησης του αυτοκινήτου και την παραλαβή του.

Διαβάστε επίσης
Δες τον κόσμο μέσα από το φακό του CNN Greece. Ακολούθησέ μας στο Instagram!