Η πρωτοποριακή ηλεκτρική BMW i3 δεν θα έχει διάδοχο

Όταν η BMW παρουσίαζε πριν από 6 ακριβώς χρόνια (Σεπτέμβριος του 2013) την i3, η ηλεκτροκίνηση ήταν ακόμα στα σπάργανα από όλες τις απόψεις και ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που ήταν διαθέσιμο και με range extender -κινητήρας εσωτερικής καύσης που λειτουργούσε ως γεννήτρια προκειμένου να αυξάνεται η αυτονομία- έπρεπε να είναι και ιδιαίτερο. Τόσο κατασκευαστικά όσο και σχεδιαστικά, εκτός και εντός.

Στα χρόνια που πέρασαν η i3 αύξησε δύο φορές τη χωρητικότητα της μπαταρίας της και κατά συνέπεια και την αυτονομία της. Το πιο σημαντικό είναι όμως πως η ηλεκτροκίνηση, σε κάθε της μορφή, έκανε ολοένα και πιο σαφές πως θα είναι το επόμενο, πολύ μεγάλο βήμα στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Αυτό στην πράξη σημαίνει πως τα εξηλεκτρισμένα, όπως τα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα δεν θα έχουν από εδώ και στο εξής τη σφραγίδα του εξωτικού, αλλά θα είναι καθημερινά αυτοκίνητα. Μοιραία λοιπόν μεταξύ των 13 EVs που η εταιρεία του Μονάχου προγραμματίζει μέχρι το 2023 -η αρχή θα γίνει το 2021 με το iNext- δεν υπάρχει χώρος για σπέσιαλ μοντέλα όπως είναι η i3. Κάτι που έκανε σαφές και ο Pieter Nota, διευθυντής πωλήσεων της Βαυαρικής εταιρείας.

Η i4 για παράδειγμα θα είναι η ηλεκτρική εκδοχή της σειράς 3 και κατά πάσα πιθανότητα θα κατασκευάζεται παράλληλα με τις εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες, η i5 θα βασίζεται στη σειρά 5, η iX5 στην επόμενη X5 και η i7 αντίστοιχα στην έβδομη γενιά της σειράς 7 με τον εσωτερικό κωδικό G70. Οπότε η μη ύπαρξη διαδόχου για το πρώτο αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων της BMW είναι λογικό επακόλουθο.

Διαβάστε επίσης