ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To νέο ηλεκτρικό Αudi, το Q4 e-tron έχει λόγους για να το προσέξετε

Το νέο Q4 e-tron είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το μέλλον αλλά και για την πολιτική που θα ακολουθήσει η Audi στην ηλεκτροκίνηση. Και αυτό αφενός γιατί είναι το πιο προσιτό από το EV της αλλά και γιατί είναι αυτό που τιμολογιακά ανταγωνίζεται άμεσα τα πιο δημοφιλή από τα συμβατικά SUV της.

Για του λόγου το αληθές η τιμή της εισαγωγικής του έκδοσης, της Q4 e-tron 35, η οποία έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων στον πίσω άξονα, μπαταρία 55,0 KWh και μια αυτονομία φτάνει τα 340 χιλιόμετρα (κατά WLTP) ξεκινά με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» από τις 39.469 ευρώ για την έκδοση εξοπλισμού Basic (οι δύο πιο πλούσιες είναι οι advanced και S line).

Χωρίς την επιδότηση η τιμή του είναι 44.900 ευρώ, ενώ η αμέσως επόμενη έκδοση, η Q4 e-tron 40 με 204 ίππους και μπαταρία 82,0 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 541 χιλιόμετρα κοστίζει 46.100 ευρώ με και 52.100 ευρώ χωρίς επιδότηση. Όσο για την κορυφαία έκδοση την τετρακίνητη Q4 e-tron 50 quattro με τους 299 ίππους -και εδώ η μπαταρία είναι 82,0 kWh- η αρχική τιμή είναι 58.450 ευρώ και με την επιδότηση διαμορφώνεται στις 52.450 ευρώ.

Σε ότι αφορά την εμφάνισή του το ηλεκτρικό Q4 των 4,59 μέτρων ακολουθεί τη γενική φιλοσοφία σχεδίασης των SUV της Audi αλλά και την πιο ειδική των ηλεκτρικών της μοντέλων. Έτσι το παρόν δίνουν και εδώ τόσο η κλειστή μάσκα Singleframe όσο και οι μεγάλοι τροχοί με την αεροδυναμική σχεδίαση, που δημιουργούν μια σύγχρονη αλλά και high tech εικόνα.

Η οποία συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου κανείς προσέχει την αιωρούμενη κονσόλα και το επίπεδο δάπεδο, που μαζί με το μεταξόνιο των 2,79 μέτρων εξασφαλίζει άνετους χώρους και ένα πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 520 λίτρων.

Από κει και πέρα ο ψηφιακός εξοπλισμός περιλαμβάνει μια οθόνη για το σύστημα infotainment με διαγώνιο από 10,1 έως και 11,6 ίντσες, ενώ πέρα από τη βασική έκδοση των 10,25 ιντσών του ψηφιακού πίνακα οργάνων υπάρχουν και άλλες δύο προαιρετικές. Οι οποίες έχουν και δυνατότητες παραμετροποίησης.

Στα ιδιαίτερα στοιχεία εξοπλισμού του Q4 e-tron περιλαμβάνεται και το HUD επαυξημένης πραγματικότητας, που όπως είδα στην πράξη είναι ιδιαίτερα ευανάγνωστο και λειτουργικό, διευκολύνοντας τον οδηγό.

Ο οποίος συνολικά, όπως διαπίστωσα οδηγώντας το Q4 e-tron 40, έχει στη διάθεσή του ένα ιδιαίτερα ποιοτικό αυτοκίνητο -στο εξαιρετικά ήσυχο εσωτερικό του δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός- που φυσικά ακολουθεί χωρίς κανένα πρόβλημα το ρυθμό της κίνησης στην πόλη.

Όπως άλλωστε κάθε ηλεκτρικό μπορεί να παρέχει σχεδόν ακαριαία επιτάχυνση, αλλά αν πρέπει να ξεχωρίσουμε ένα στοιχείο του τότε αυτό θα είναι η άνεση που προσφέρει. Και αυτό γιατί η ανάρτησή του κατορθώνει να απορροφά τις πιο πολλές από τις ανωμαλίες των δρόμων πριν καν αυτές φτάσουν στους επιβαίνοντες. Την ίδια στιγμή κατορθώνει να ελέγχει ικανοποιητικά και τις κινήσεις και τις κλίσεις του αμαξώματος.

Το πιο σημαντικό όμως είναι, όπως προαναφέραμε, πως με το Q4 e-tron η Audi βάζει ένα ηλεκτρικό SUV στο κάδρο των αγοραστών των συμβατικών μοντέλων της κατηγορίας του.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης