ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Honda CR-V: Κορυφαία επιλογή

Το Honda CR-V είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας και αυτό γιατί είναι ένα κλασικό SUV σε ότι αφορά την εμφάνιση και τις δυνατότητές του πέρα από την άσφαλτο, την ίδια στιγμή που οι χώροι και οι δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού του θα κολάκευαν ακόμα και ένα έξυπνο πολυμορφικό. Παράλληλα διαθέτει ιδιαίτερα εξελιγμένους και οικονομικούς κινητήρες πετρελαίου, καθώς και πλήρη, σύγχρονο εξοπλισμό τόσο σε ότι αφορά την άνεση και την ασφάλειας όσο και το infotainment.

Το νέο CR-V ξεχωρίζει με το ανανεωμένο εμπρός μέρος και το χαρακτηριστικό, ειδικά σε ότι αφορά το περίγραμμα των παραθύρων, προφίλ του, ενώ οι εξωτερικές του διαστάσεις αφενός το τοποθετούν ξεκάθαρα στη μεσαία κατηγορία των SUV και αφετέρου αποτελούν, μαζί με το μεταξόνιό του, την πρώτη ισχυρή ένδειξη για τους μεγάλους χώρους στο εσωτερικό του.

Πράγματι ακόμα και 5 επιβάτες θα ταξιδέψουν πολύ πιο άνετα σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας, ενώ ο χώρος για τις αποσκευές τους, που κυμαίνεται από τα 589 έως τα 1.669 λίτρα, δεν είναι μόνο από τους μεγαλύτερους αλλά και από τους καλύτερα αξιοποιήσιμους. Παράλληλα η άνεσή τους εξασφαλίζεται και από τον πλήρη εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και το νέο σύστημα infotainment Honda Connect (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής).

Το Honda Connect βασίζεται στο λειτουργικό Android 4.0.4, με αποτέλεσμα ο τρόπος λειτουργίας και απεικόνισης στην οθόνη αφής -τα εξαιρετικά γραφικά της πιστώνονται στον επεξεργαστή NVIDIA Tegra 3, που είναι από τους πιο ισχυρούς στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία- να είναι αντίστοιχος με αυτόν των smartphones. Το μενού του περιλαμβάνει την πρόσβαση στο Internet, το Honda Αpp Center, το DAB/ FM/ AM και το διαδικτυακό ραδιόφωνο, τη συνδεσιμότητα Bluetooth και τη σύνδεση κινητού τηλεφώνου, την κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές οδηγίες, το trip computer και το προαιρετικό σύστημα πλοήγησης της Garmin.

Πέρα από την άνεση η Honda έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία τόσο στην ασφάλεια των επιβαινόντων όσο και στην υποστήριξη του οδηγού με τη χρήση Συστημάτων Προηγμένης Υποστήριξής του, τα οποία ονομάζει ADAS, (Advanced Driving Assist Systems). Συστήματα όπως το Honda Sensing που βασίζεται στο συνδυασμό κάμερας και ραντάρ και οι κορυφαίες και βέβαια πιο σημαντικές λειτουργίες του οποίου είναι το Σύστημα Μείωσης της Σφοδρότητας της Σύγκρουσης μέσω Πέδησης (Collision Mitigation Braking System- CMBS) που μπορεί ακόμα και να ακινητοποιήσει αυτόνομα το CR-V και το Ευφυές Σύστημα Ελέγχου Σταθερής Ταχύτητας, που η Honda ονομάζει Intelligent Adaptive Cruise Control (i-ACC). Το τελευταίο όχι μόνο προβλέπει αλλά και αντιδρά αυτόματα στην απότομη είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα που βρίσκεται το CR-V, ενώ είναι το πρώτο του είδους του παγκοσμίως.

Διαθέσιμα είναι και τα συστήματα διατήρησης λωρίδας οδήγησης (Lane Keep Assist System), Ενεργής Πέδησης Πόλης (City-Brake Active system), Προειδοποίησης Εμπρός Σύγκρουσης (Forward Collision Warning), Παρακολούθησης Διέλευσης Κυκλοφορίας (Cross Traffic Monitor), Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), Πληροφόρησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Information) και Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας Προβολέων (High Beam Support).

To νέο Honda CR-V εξοπλίζεται με δύο ιδιαίτερα εξελιγμένους κινητήρες πετρελαίου 1.600 κυβικών, turbo, της γενιάς Earth Dreams Technologies, που ξεχωρίζουν με την υψηλή απόδοση και την οικονομία καυσίμου τους. Ο εισαγωγικός 1.6 i-DTEC έχει ένα turbo, αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ κινεί τους εμπρός τροχούς. Πέρα από την οικονομία καυσίμου που προαναφέραμε -η επίσημη μέση τιμή είναι 4,3 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα- έχει χαμηλές εκπομπές ρύπων (CO2: 119 γραμμάρια το χιλιόμετρο) και εξασφαλίζει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις, ολοκληρώνοντας το 0-100 σε 11,2 δεύτερα και επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 182 χλμ./ ώρα.

Ο κορυφαίος κινητήρας είναι ένας από τους ελάχιστους με δύο turbo στη συγκεκριμένη κατηγορία κυβισμού και, με 160 ίππους και 350 Nm, ένας από τους πιο δυνατούς, επιβεβαιώνοντας την υψηλή τεχνολογία της Honda και στους κινητήρες πετρελαίου. Οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν χρησιμοποιήσει δύο turbo διαφορετικού μεγέθους στη σειρά. Στις χαμηλές στροφές λειτουργεί μόνο το πιο μικρό που είναι και μεταβλητής γεωμετρίας, στις μεσαίες και τα δύο, ενώ στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής μόνο το μεγαλύτερο. Με τον τρόπο αυτό, πέρα από την υψηλή απόδοση, εξασφαλίζεται τόσο η άμεση απόκριση στο γκάζι χωρίς turbo lag (υστέρηση) όσο και η κορυφαία αξιοποίηση του ενεργειακού περιεχομένου του καυσίμου. Το τελευταίο αντικατοπτρίζεται στην επίσημη κατανάλωση των 4,9 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα και στις εκπομπές CO2 των μόλις 129 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.

Οι τιμές αυτές μάλιστα επιτυγχάνονται με την παρουσία του στάνταρ συστήματος τετρακίνησης, του ηλεκτρονικού Real-Time 4WD, που εξαλείφει ουσιαστικά το σπινάρισμα των τροχών ακόμα και αν το οδόστρωμα είναι ιδιαίτερα ολισθηρό, καθώς οι μεταβολές στις ταχύτητες περιστροφής τους ανιχνεύονται εδώ πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με άλλα συστήματα. Ταυτόχρονα η λειτουργία Intelligent Control System εξασφαλίζει ομαλές εκκινήσεις αναγνωρίζοντας τη γωνία κλίσης και στέλνοντας επιπλέον ροπή στους πίσω τροχούς, ενώ η Hill Start Assist εξασφαλίζει πως στις ανηφόρες το CR-V δεν θα κινηθεί προς τα πίσω όταν ο οδηγός του αφήσει το πεντάλ των φρένων.

Το κορυφαίο CR-V των 160 ίππων είναι διαθέσιμο και με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της Honda, που όταν υπάρχει η απαίτηση μπορεί να κατεβάσει απευθείας από 9η σε 5η και από 7η σε 4η. Παράλληλα η κοντή του 1η εξασφαλίζει την εύκολη αναρρίχηση σε διαδρομές πέρα από την άσφαλτο.

Οι τιμές του κορυφαίου Honda CR-V των 160 ίππων ξεκινούν από 35.485 ευρώ, ενώ αυτές της προσθιοκίνητης έκδοσής του των 120 ίππων διαμορφώνονται αντίστοιχα από τις 28.770 ευρώ. Στο σημείο αυτό αξίξει να σημειώσουμε πως η Honda δεν χρεώνει επιπλέον το μεταλλικό χρώμα ενώ προσφέρει, όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της, 5 χρόνια εγγύηση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης