ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Ford αναβάθμισε συνολικά το Focus

Οι προγραμματισμένες ανανεώσεις, περίπου στο μέσο του χρόνου ζωής ενός μοντέλου, είναι κατά κανόνα περιορισμένης εμβέλειας, αλλά πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.

Σε αυτές ανήκει και το Focus, καθώς η Ford δεν προχώρησε απλά σε ένα επιδερμικό facelift του αλλά σε μια συνολική αναβάθμισή του με ουσία, προκειμένου να το εκσυγχρονίσει σφαιρικά.

Αισθητικά οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στο εμπρός του μέρος με την καινούργια μάσκα -διαφοροποιείται στις λεπτομέρειες ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού και ειδικά στα πιο σπορ ST Line και ST- που συνδυάζεται με ένα επίσης καινούργιο καπό και στάνταρ προβολείς LED.

Οι αλλαγές στο πίσω μέρος είναι σαφώς μικρότερης κλίμακας, ενώ και πάλι σημαντικές είναι αυτές στο εσωτερικό. Όπου η υιοθέτηση του SYNC4, της τελευταίας και πιο εξελιγμένης γενιάς του συστήματος infotainent της Ford, συνδυάζεται με μια καινούργια οθόνη αφής 13,2 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Ψηφιακός μπορεί να είναι και ο πίνακας οργάνων, ενώ έχουν αναβαθμιστεί και τα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης. Από την άλλη λογικά και αναμενόμενα δεν υπάρχει διαφοροποίηση στους χώρους. Τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές.

Από τη γκάμα των κινητήρων θα απουσιάζουν πλέον τόσο το σύνολο βενζίνης των 1.500 κυβικών όσο και ο δίλιτρος diesel των 190 ίππων του ST. Από κει και πέρα οι εκδόσεις των 125 και 155 ίππων του EcoBoost των 1.000 κυβικών είναι πλέον και ήπια υβριδικές (MHEV). Για πρώτη φορά τα εξηλεκτρισμένα σύνολα μπορούν να συνδυαστούν και με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Χωρίς MHEV και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο είναι διαθέσιμη η έκδοση των 125 ίππων, ενώ ο μόνος diesel είναι αυτός των 1.500 κυβικών και των 125 ίππων.

Στην κορυφή της γκάμας παραμένει το ST με τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 2.300 κυβικών, των 280 ίππων και των 420 Nm.

Οι πωλήσεις του ριζικά ανανεωμένου Focus θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2022.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης