ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το αυτοκίνητο που θα αντικαθιστούσε το θρυλικό αγωνιστικό Audi Quattro S1

Τριάντα ολόκληρα χρόνια το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες ήταν ξεχασμένο στα υπόγεια του μουσείου της Audi, παρόλο που στην ουσία δεν είναι καν μουσειακό έκθεμα.

Είναι ένα αυτοκίνητο, πιο συγκεκριμένα ένα αγωνιστικό, φάτα μοργκάνα. Προοριζόταν για διάδοχος του θρυλικού Audi Quattro S1 με την τεράστια πίσω φτερούγα που πρωταγωνιστούσε και στο Ράλι Ακρόπολις, αλλά οι αλλαγές στους κανονισμούς το έβαλαν στο περιθώρια. Όχι μόνο πριν τρέξει κάποιον αγώνα αλλά πριν καν κινηθεί για περισσότερα από 30 χιλιόμετρα σε άσφαλτο ή χώμα.

Γεγονός είναι πάντως πως δεν θυμίζει κλασικό αγωνιστικό της εποχής, τουλάχιστον εξωτερικά, γιατί το εσωτερικό είναι τυπικό των τότε Audi των ράλι. Μοιάζει σαν μια μικρή έκδοση των αγωνιστικών πίστας του Γκρουπ C που έτρεχαν τότε στους αγώνες αντοχής σαν το Le Mans και το σίγουρο είναι πως ούτε όμορφο δείχνει ούτε άμεσα αποδεκτό θα γινόταν.

Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του το μεταξόνιο των μόλις 2,20 μέτρων, σήμερα ακόμα και τα μίνι έχουν μεγαλύτερο, που θα το καθιστούσε ιδιαίτερα ευέλικτο αλλά και η θηριώδης αεροτομή πίσω. Ο κινητήρας, του, ο αγωνιστικός 5κύλινδρος της Audi δεν ήταν όπως στο θρυλικό Quattro μπροστά αλλά στις πλάτες οδηγού και συνοδηγού, ενώ απέδιδε, με πολύ χαμηλή πίεση υπερ-πλήρωσης, 320 άλογα. Τα οποία είχαν να μετακινήσουν μόλις 1.000 κιλά, καθώς το πλαίσιο ήταν ένα ατσάλινοι χωροδικτύωμα και το αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά.

Σήμερα το Audi Quattro Group S βγήκε από τo υπόγειο που ήταν καλά κρυμμένο και θα οδηγηθεί από τον πολύ- πρωταθλητή Walter Roehrl σε ένα ράλι κλασικών αυτοκινήτων. Με καθυστέρηση 30 ετών, καθώς ο Roehrl θα το οδηγούσε και τότε, αν δε άλλαζαν οι κανονισμοί...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης