ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

To Volkswagen ID Concept προλογίζει το ηλεκτρικό Golf του άμεσου μέλλοντος

Το ID Concept που παρουσιάζει η VW στην έκθεση στο Παρίσι αποδεικνύει έμπρακτα τη στροφή της μάρκας αλλά και του ομίλου συνολικά προς την ηλεκτροκίνηση, δίνοντας ταυτόχρονα και μια πρώτη προσέγγιση της εικόνας που θα έχουν τα μελλοντικά της μοντέλα. Αυτό σημαίνει πως κάλλιστα το ID μπορεί να θεωρηθεί ως ο προπομπός της μεθεπόμενης γενιάς του διαχρονικού best seller της μάρκας, του Golf.

Χαρακτηριστικό είναι πως η ίδια η VW θεωρεί το συγκεκριμένο πρωτότυπο ως ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της ιστορίας της και την αιχμή του δόρατος στην πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση.

Έτσι λοιπόν κάτω από το ενδιαφέρον αισθητικά αμάξωμα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 170 ίππων που όπως τον παλιό καλό καιρό του Σκαραβαίου βρίσκεται πίσω και κινεί τους πίσω τροχούς. Το πιο σημαντικό είναι πως η αυτονομία του θα κυμαίνεται από 400 έως και 600 χιλιόμετρα, στοιχείο που από μόνο του αποδεικνύει τόσο την πρόοδο όσο και την ταχύτητα εξέλιξης των ηλεκτρικών μοντέλων.

Τα παραπάνω ενισχύονται και άλλο από το ότι το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής, που θα βασίζεται στο ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτροκίνητα μοντέλα μεταβλητό πλαίσιο MEB -εδώ θα είναι η πρώτη του χρήση- θα είναι διαθέσιμο με πολλαπλά «πακέτα» μπαταριών. Από αυτά ο υποψήφιος κάτοχός του θα μπορεί να επιλέγει αυτό που είναι πιο κοντά στις ανάγκες μετακίνησής του αλλά και στα οικονομικά του. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούν να προκύψουν και εκδόσεις με συσσωρευτές μικρότερης χωρητικότητας, η τιμή των οποίων δεν θα διαφέρει, με καλό εξοπλισμό, από αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλου με κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου.

Η VW θεωρεί το ηλεκτρικό πρωτότυπο ID Concept ως ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της ιστορίας της. Το βέβαιο είναι πως πρόκειται για το πρώτο σημαντικό βήμα της προς την ηλεκτροκίνηση. Πηγή: VW

Από πλευράς διαστάσεων το ID Concept έχει μήκος 4,10 μέτρων, είναι δηλαδή κατά 15 εκατοστά πιο μικρό από ένα σύγχρονο Golf, αλλά από την άλλη το μεταξόνιό του είναι κατά 15 εκατοστά πιο μεγάλο. Αυτό, σε συνδυασμό με το σαφώς μικρότερο όγκο του ηλεκτροκινητήρα και την τοποθέτηση των συσσωρευτών στο δάπεδο, αυξάνει σημαντικά του χώρους στο εσωτερικό. Η γερμανική εταιρεία ονομάζει αυτήν την προσέγγιση χαρακτηριστικά Open Space, ενώ εννοείται πως θα είναι δικτυωμένο στα πάντα. Από τις προσωπικές ρυθμίσεις και προτιμήσεις του οδηγού μέχρι τον έλεγχο του σπιτιού από κάμερες μέσα από το αυτοκίνητο.

Φυσικά η έκδοση παραγωγής του ID Concept θα μπορεί να κινηθεί και αυτόνομα, ενώ ο στόχος της Volkswagen είναι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της μοντέλων να φτάσουν το 1.000.000 μέχρι το 2025. To πρωτότυπο των Παρισίων πάντως θα έχει προχωρήσει στο στάδιο της κανονικής παραγωγής, εκτός απροόπτου, το 2020, οπότε υπάρχει το απαιτούμενο χρονικό περιθώριο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης