ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Kia Picanto έγινε πιο πικάντικο, έχοντας σαν βάση τα 1.000 κυβικά

H επίθεση της Kia με τη ριζική ανανέωση της γκάμας της συνεχίζεται και έτσι μετά το Rio η κορεάτικη εταιρεία παρουσίασε και το επίσης καινούργιο Picanto, που παραδοσιακά είναι ένα από τα δυνατά της χαρτιά και μια από τις αξιόλογες προτάσεις της πιο μικρής κατηγορίας.

Για την πιο πρόσφατη γενιά του οι Κορεάτες χρησιμοποίησαν ένα νέο πλαίσιο, πιο ελαφρύ κατά 21 κιλά και πιο άκαμπτο κατά 32% που αποτελεί σαφώς μια καλύτερη βάση σε σχέση με αυτό του προκατόχου του.

Η χρήση του νέου πλαισίου δεν άλλαξε το μήκος του Picanto που παρέμεινε κάτω από τα 3,60 μέτρα -για την ακρίβεια 3,595- γεγονός που του εξασφαλίζει την ευελιξία μέσα στην πόλη καθώς και την ευκολία στην αναζήτηση θέση στάθμευσης. Αυτό που άλλαξε είναι το μεταξόνιο που αυξήθηκε στα 2,40 μέτρα για χάρη της άνεσης των επιβατών, ενώ η μείωση του εμπρός προβόλου κατά 25 χιλιοστά κάνει την εικόνα του μικρού Kia πιο αρμονική και πιο δυναμική.

Στο τελευταίο συμβάλλει και η γενικότερη σχεδίασή του με τη χαρακτηριστική μάσκα και τους ενδιαφέροντες από πλευράς design προβολείς, ενώ η έκδοση GT διαθέτει και επιπλέον σπορ πακέτο. Ταυτόχρονα υπάρχουν και δυνατότητες προσωποποίησης οι οποίες εκφράζονται κυρίως μέσω των επιλογών σε τροχούς με διάσταση από 14 έως και 16 ίντσες και των 11 διαθέσιμων χρωμάτων για το αμάξωμα.

Το εσωτερικό με τη σειρά του είναι ποιοτικό και σύγχρονο, με μια οθόνη 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, ενώ παράλληλα είναι και πρακτικό με πολλές θέσεις και θήκες για μικροπράγματα και τις φορητές συσκευές που οι περισσότεροι έχουμε πάνω μας. Όπως προαναφέραμε οι χώροι στο πίσω κάθισμα έχουν μεγαλώσει έστω και λίγο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ αντίθετα σαφώς μεγαλύτερη είναι η αύξηση του πορτμπαγκάζ, που από τα μέχρι πρότινος 200 λίτρα πέρασε στα 255. Τα οποία μπορούν να γίνουν μέχρι και 1.010 αν εκμεταλλευτεί κανείς τη δυνατότητα αναδίπλωσης της διαιρούμενης πλάτης του πίσω καθίσματος.

Φυσικά δεν απουσιάζουν τα συστήματα ασφάλειας, άνεσης και διασύνδεσης, ενώ οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι αρχικά τα δύο ατμοσφαιρικά σύνολα βενζίνης των 1.000 και 1.200 κυβικών της Kia, με 67 και 84 ίππους αντίστοιχα. Στην πορεία, πιο συγκεκριμένα προς τα τέλη του χρόνου, θα προστεθεί και ο 3κύλινδρος turbo 1.0 T-GDI με απόδοση 100 ίππων.

Σύγχρονο εσωτερικό, με μια οθόνη 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, πολλές πρακτικές θέσεις για μικρο-αντικείμενα και φορητές συσκευές και ικανοποιητικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Πηγή: Kia

Οι 67 ίπποι που αποδίδει το τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.000 κυβικών μπορεί να μην ακούγονται πολλοί όμως στην πράξη το νέο Picanto αποδεικνύεται ελαστικό από χαμηλά και κυρίως οικονομικό, μιας και η επίσημη μέση καταναλωσή του είναι μόλις 5,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Γεγονός όμως είναι πως θα έχει έντονο εσωτερικό ανταγωνισμό από τη μεγαλύτερη τετρακύλινδρη έκδοση των 1.200 και κάτι κυβικών και των 84 ίππων. Κι αυτό γιατί η τελευταία αφενός διαθέτει συνολικά μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος και αφετέρου θα έχει μια πολύ μικρή διαφορά τιμής, μιας και θα κοστίζει από 10.700 ευρώ, έναντι 10.300 της βασικής των 1.000 κυβικών.

Ανεξαρτήτως πάντως κυβισμού το καινούργιο Picanto εμφανίζεται σαφώς αναβαθμισμένο στο δρόμο, με πιο χαμηλό επίπεδο θορύβου, με βελτιώμενη κύλιση και σαφώς καλύτερη απόσβεση από την ανάρτηση. Έτσι μέσα στην πολη αποδεικνύεται ζωντανό και ξεκούραστο, ενώ και τα ταξίδια έξω από αυτήν δεν θα προβληματίσουν.

Το νέο Kia Picanto θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το φθινόπωρο σε τιμές που θα ξεκινούν από τις 10.300 ευρώ, ενώ ο χιλιάρης turbo των 100 ίππων θα κοστολογείται ενδεικτικά από τις 13.000 ευρώ. Όσο για την πιο δυναμική έκδοση GT θα είναι κατά 1.000 ευρώ πιο ακριβή.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης