ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το καινούργιο μικρό SUV της Jaguar λέγεται E-Pace

Το θέμα ήταν να μη γίνει η αρχή. Μιας και αυτή έγινε με την F-Pace ήταν απλά θέμα χρόνου πότε η Jaguar θα παρουσίαζε και ένα πιο μικρό SUV προκειμένου να εκπροσωπηθεί σε μια από τις πιο δυναμικές κατηγορίες της αγοράς. Εκεί που δηλώνουν ή θα δηλώσουν πολύ σύντομα το παρόν και οι άλλες premium μάρκες, ενώ υπάρχει και το Range Rover Evoque με το οποίο η νέα μικρή Jag έχει πολλά κοινά.

Η Jaguar E-Pace λοιπόν είναι γεγονός και το ενδιαφέρον είναι πως δεν πρόκειται για μια F-Pace υπό κλίμακα αλλά για ένα αυτόνομο αισθητικά μοντέλο, με δική του προσωπικότητα και πιο σπορ χαρακτήρα. Για το οποίο ο αρχι- σχεδιαστής της μάρκας Ian Callum είχε σαν πρότυπο την επίσης πολύ όμορφη F-Type. Οι πιο εμφανείς αναφορές στο σπορ μοντέλο της εταιρείας υπάρχουν στη μάσκα και κυρίως στο πίσω μέρος, με την έντονη κλίση της οροφής, τα μικρά παράθυρα και τα ιδιαίτερα μοντέρνα φώτα. Ακόμα ένα ιδιαίτερο στοιχείο είναι και οι ζάντες των 21 ιντσών, που για πρώτη φορά χρησιμοποιούνται στην κατηγορία.

Το μήκος των 4,345 μέτρων και το μεταξόνιο των 2.681 χιλιοστών μπορεί να καθιστούν την E-Pace ένα από τα πιο μικρά μοντέλα της κατηγορίας της, αλλά το πορτμπαγκάζ της είναι με 480 λίτρα το μεγαλύτερο. Γενικά οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Jaguar έκαναν πολύ καλή δουλειά στην εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό της, με αποτέλεσμα οι επιβάτες της να έχουν στη διάθεσή τους σχεδόν ίδιους χώρους με την αισθητά μεγαλύτερη F-Pace.

Η τελευταία πάντως δεν αποτέλεσε τη βάση ούτε για τη σχεδίαση του εσωτερικού, η οποία είναι και πάλι εμπνευσμένη από την F-Type, ξεχωρίζει με τις καθαρές γραμμές της και με την υιοθέτηση των παραδοσιακών χαρακτηριστικών των Jaguar. Από κει και πέρα όλες οι E-Pace θα εξοπλίζονται με το σύστημα infotainment Τouch Pro με τη wide οθόνη των 10 ιντσών, που διαθέτει σύνδεση 4G, WiFi spot για 8 συνδέσεις, πολλά apps και βέβαια πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Στον επιπλέον εξοπλισμό περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και ο φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, καθώς και Head Up Display.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει συνολικά 5 σύνολα της γενιάς Ingenium, 3 diesel και 2 βενζίνης. Στη βάση υπάρχει ο diesel των 2.000 κυβικών και των 150 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ top είναι η έκδοση βενζίνης των 300 ίππων, πάντα από 2.000 κυβικά, που όπως και οι ενδιάμεσες είναι τετρακίνητη.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, αλλά υπάρχει και η επιλογή του χειροκίνητου, ενώ η τετρακίνηση στα πιο ακριβά μοντέλα θα είναι πιο εξελιγμένη με δυνατότητα κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Μάλιστα κατά τη Jaguar στην κορυφαία εκδοχή των 300 ίππων η ρύθμιση είναι «πισωκίνητη», προκειμένου να είναι και πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά.

Σε ότι αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού θα υπάρχουν δύο, η στάνταρ και η ακόμα πιο σπορ R-Design, που θα διαφοροποιείται και αισθητικά σε αρκετά σημεία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης