ΜΟΔΑ

Ο γιος του Στιβ ΜακΚουίν μηνύει τον Τομ Φορντ για τις... ζακέτες του πατέρα του

AP

Ο Στιβ ΜακΚούιν έκανε τις ζακέτες μόδα και ο Τομ Φορντ προσπαθεί να αξιοποιήσει τη φήμη τού αείμνηστου ηθοποιού, σύμφωνα με αγωγή που κατατέθηκε από το γιο του.

Ο Τσάντγουικ ΜακΚουίν ελέγχει τα δικαιώματα δημοσιότητας του πατέρα του μαζί με την τράπεζα City National Bank και ισχυρίζεται ότι η σειρά ανδρικών ρούχων «McQueen» του Αμερικανού σχεδιαστή μόδας, Τομ Φορντ τα καταπατά.

Στην κορύφωση της καριέρας του, που περιλάμβανε πρωταγωνιστικούς ρόλους στις ταινίες του 1968 «Τhe Thomas Crown Affair» και «Bullitt», ο ΜακΚουίν ήταν από τους κορυφαίους και πιο υψηλά αμειβόμενους ηθοποιούς στον κόσμο. Πέθανε το 1980, αλλά, σύμφωνα με την καταγγελία, η εμπορική χρήση της εικόνας του εξακολουθεί να έχει ζήτηση. Εκτός από το γεγονός ότι είναι γνωστός ως «κακό αγόρι» με ρόλους σε τεράστιες εισπρακτικές επιτυχίες, ο ΜακΚουίν ήταν γνωστός και για το στυλ του.

«Ορισμένες ενδυματολογικές επιλογές στην πραγματικότητα είναι συνώνυμες με τον McQueen», γράφει ο δικηγόρος, Κιθ Γουέσλι στην καταγγελία.

«Ένα τέτοιο ένδυμα ήταν η μάλλινη ζακέτα με ξεχειλωμένο γιακά... Ο ΜακΚουίν έκανε τη ζακέτα μόδα – σε τέτοιο βαθμό ώστε ο Τζέιμς Μποντ τη φόρεσε σαράντα χρόνια αργότερα» αναφέρεται στην αγωγή.

Ο Τομ Φορντ πουλά μία ζακέτα από μαλλί έναντι 2.390 δολ. και μία ζακέτα από μαλλί μερινό 1.690 δολ. μέσω της ιστοσελίδας του, σύμφωνα με την καταγγελία. Η εταιρεία Neiman Marcus πουλά τη συγκεκριμένη σειρά του Τομ Φορντ και χρησιμοποιεί το πλήρες όνομα του ηθοποιού. Η Bergdorf Goodman τις περιγράφει ως «εμπνευσμένες από το θρυλικό Steve McQueen».

Ο Τσάντγουικ ΜακΚουίν, σύμφωνα με το THR, ισχυρίζεται ότι οι εταιρείες εμπορεύονται τη φήμη του ηθοποιού και δίνουν την ψευδή εντύπωση ότι οι ζακέτες έχουν εγκριθεί από την οικογένεια και καταθέτει αγωγή για παραβίαση του εμπορικού σήματος, ψευδή προώθηση και αθέμιτο ανταγωνισμό, μεταξύ άλλων.

Ο γιος του ηθοποιού ζητά την παραίτηση από τα αποκτηθέντα κέρδη, αποζημίωση δύο εκατομμυρίων δολαρίων, την επιβολή απαγόρευσης στις εταιρείες να χρησιμοποιούν το εμπορικό σήμα, το όνομα, τη μορφή ή να κάνουν οποιοδήποτε συσχετισμό με την οικογένεια και να δοθεί εντολή καταστροφής όλων των προϊόντων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης