ΜΟΔΑ

Ναόμι Κάμπελ: Επιστρέφει με μια ανατρεπτική καμπάνια

Instagram

Η Ναόμι Κάμπελ εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στον κόσμο της μόδας, ακόμα και όταν φωτογραφίζεται με πολύ ανατρεπτικό στιλ, κοντά μαλλιά και ανδρόγυνο ντύσιμο...

O Σέιν Όλιβερ ανακοίνωσε την επικείμενη επιστροφή του οίκου μόδας Hood By Air το 2019, μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας και παρουσίασε το νέο όραμά του για την επανεκκίνηση το περασμένο καλοκαίρι.

Τώρα, ο σχεδιαστής και συνιδρυτής της φίρμας, που έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη, παρουσίασε τη διαφημιστική καμπάνια, η οποία έχει ως πρωταγωνίστρια τη Ναόμι Κάμπελ.

Η επερχόμενη συλλογή «Prologue» θα αποτελείται από τρεις συνδεδεμένες αφηγήσεις: «Μητέρα, Βετεράνος και Προϊόντα».

Φυσικά, δεδομένης της επιρροής και της ηγετικής θέσης της στη βιομηχανία της μόδας, η Ναόμι Κάμπελ φοράει δημιουργίες της συλλογής «Μητέρα», πηγή έμπνευσης για την οποία είναι οι μητρικές φιγούρες στη ζωή του Όλιβερ.

«Βασίζεται στη γιαγιά μου και σε αυτό που έφερε, το οποίο ήταν πάντα η ομορφιά, αλλά επίσης συνδέεται με το πώς έμαθα να ράβω και να φτιάχνω ρούχα», λέει ο σχεδιαστής μόδας στο Vogue.

Η Ναόμι Κάμπελ η οποία είναι στενή συνεργάτης του διευθυντή μόδας του Hood By Air, Κάρλος Ναζάριο ήταν η κατάλληλη επιλογή για να εκπροσωπήσει αυτή την πτυχή της συλλογής.

«Είναι μια μητρική φιγούρα για τόσα πολλά άτομα στη μόδα και ήταν πάντα τόσο ειλικρινής για τους Μαύρους στη μόδα, τη Μαύρη ταυτότητα και τη Μαύρη δημιουργικότητα», εξηγεί ο Oliver.

Φωτογραφημένη από τον Λουίς Αλμπέρτο Ροντρίγκεζ η Κάμπελ εμφανίζεται με κοντά μαλλιά και δυνατό βλέμμα. Ενώ τα ρούχα της κολεξιόν είναι σε πράσινο, πορτοκαλί και ασημί στις φωτογραφίες το χρώμα έχει αφαιρεθεί, ώστε στο επίκεντρο να βρίσκονται η σιλουέτα και η ένταση.

«Βασίζεται, κυριολεκτικά, στη γκαρνταρόμπα όσων έχουμε φορέσει στη φάση της χειμέριας νάρκης: Τα δερμάτινα παντελόνια, το δερμάτινο μπουφάν», αναφέρει ο σχεδιαστής μόδας για τις δημιουργίες της συλλογής.

«Ένιωσα πραγματικά ότι αυτή η στολή ήταν σημαντική. Αυτή η ιδέα των συνόλων. Αυτό το πράγμα που προκαλεί λίγο διαχωρισμό απ’ όλους, αλλά στη συνέχεια σας επιτρέπει επίσης να μοιάζετε σαν μέρος μιας κοινότητας», σημειώνει.

Το brand δημιουργήθηκε το 2006 από τους Σέιν Όλιβερ και Ραούλ Λόπεζ και έγινε γνωστό για το ανατρεπτικό στιλ του και οι παρουσιάσεις των συλλογών του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ήταν πάντα θέμα συζήτησης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης