ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Smart Cinema: εφαρμογή φέρνει ταινίες Α' προβολής στα smartphones & κάνει επανάσταση

Ό,τι ξέραμε εώς σήμερα για τη διασκέδαση στις μεγάλες, σκοτεινές αίθουσες θα αλλάξει. Η εφαρμογή Smart Cinema υπόσχεται να αλλάξει τις συνήθειες του κοινού αλλά και θα εκτοξεύσει τα έσοδα των κινηματογραφικών studio καθώς επιτρέπει σε χρήστες smartphone να παρακολουθούν ταινίες πρώτης προβολής στα κινητά τους.

H εφαρμογή αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στη μεγάλη αγορά της Κίνας όπου και υπόσχεται να "εκτοξεύσει τα νούμερα του κινεζικού box office". Κατά τη διάρκεια της 14ης Έκθεσης Πολιτιστικής Βιομηχανίας που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Σετσέν, ο διευθύνων σύμβουλος του Smart Cinema Τζακ Γκάο παρουσιάζοντας την εφαρμογή, η οποία άρχισε να λειτουργεί πιλοτικά αυτόν τον μήνα, είπε ότι το Smart Cinema αναμένεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τους παραδοσιακούς κινηματογράφους.

Οι χρήστες-θεατές θα έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα συνεχούς ροής του Smart Cinema με ταινίες πρώτης προβολής και θα μπορούν να επιλέγουν ποια ταινία θέλουν να δουν στο κινητό τους, πληρώνοντας το εισιτήριο μέσω άλλης εφαρμογής.

Αυτό αναμένεται να εκτοξεύσει τις πωλήσεις του κινεζικού box office, καθώς τα χρήματα αυτά θα συνυπολογίζονται στα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις εισιτηρίων στις αίθουσες.

Χρήστης δήλωσε ότι μέσω της εφαρμογής κατέβασε στο κινητό της το χολιγουντιανό μπλοκμπάστερ "Jurassic World: Fallen Kingdom" το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην Κίνα τον Ιούνιο.

Η ίδια εξήγησε ότι "δουλεύει πολύ και δεν έχει σχεδόν καθόλου ελεύθερο χρόνο να πηγαίνει στον κινηματογράφο" οπότε η εφαρμογή της επιτρέπει να βλέπει ταινίες πρώτης προβολής την ώρα της μετακίνησης από ή προς τη δουλειά της.

Η Κίνα αλλάζει το Χόλιγουντ

Η Κίνα έχει ήδη γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά κινηματογραφικών ταινιών παγκοσμίως, με τα έσοδα από τα εισιτήρια να αυξάνονται κατά 13,45% ετησίως φθάνοντας τα 55,9 δισεκατομμύρια γιουάν (8,6 δισεκ. δολάρια) το 2017, τριπλάσια από τα έσοδα του 2016, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία. Ωστόσο, στις αγροτικές περιοχές υπάρχουν περίπου 340 εκατ. άνθρωποι που έχουν την επιλογή ενός μοναδικού κινηματογράφου.

Ο Γκάο εξηγεί επίσης ότι η εφαρμογή διαθέτει ένα σύστημα προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων των ταινιών για την πρόληψη της πειρατείας, της καταγραφής και του σπασίματος των κωδικών ασφαλείας.

Ο αριθμός των χρηστών κινητής τηλεφωνίας στην Κίνα έως τα τέλη του Φεβρουαρίου είχε φθάσει τα 1,44 δισεκ., σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης