ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Aπό Pokemon Go σε Pokemon No; Η δημοτικότητα της viral μανίας καταρρέει

Μια μανία που ξεφούσκωσε ή απλά μια συνήθεια που καθιερώθηκε;

Αν λάβουμε υπόψη την ανάλυση της εταιρίας Axion Capital Management την οποία δημοσίευσε το Bloomberg, μόλις μερικές εβδομάδες αφότου το δημοφιλέστατο ηλεκτρονικό παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, Pokemon Go, βρέθηκε στην κορυφή των καλύτερων εφαρμογών, βλέπει τη δημοτικότητα του να καταρρέει.

Εκατομμύρια άνθρωποι λένε πλέον «Pokemon Νo», σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης. Μάλιστα ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών και λήψεων, καθώς και η «αφοσίωση» στο παιχνίδι έχουν σημειώσει πτώση, όπως φαίνεται σε σχετικά διαγράμματα που δημοσίευσε το Bloomberg.

Ο αριθμός των ενεργών χρηστών που ασχολούνται με το παιχνίδι σε καθημερινή βάση έχει πέσει από τα περίπου 45 εκατομμύρια στα 30, από τα μέσα του Ιουλίου. Στην έκθεση αναφέρεται, ότι τα στοιχεία αυτά θα πρέπει να «κατευνάσουν» τις ανησυχίες των επενδυτών, οι οποίοι έβλεπαν τους χρήστες να ασχολούνται περισσότερο με το Pokemon Go και λιγότερο με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα The Guardian επικαλούμενη σχετική ανάρτηση της Niantic στο Facebook, η εταιρεία που έχει αναπτύξει το παιχνίδι βρίσκεται ήδη στη διαδικασία κυκλοφορίας μιας νέας ενημέρωσης για το παιχνίδι για συσκευές Android και IOS.

Η ενημέρωση αυτή θα περιλαμβάνει ένα νέο χαρακτηριστικό με την ονομασία «Pokemon Appraisal», ενώ υπόσχεται «πολλές νέες και συναρπαστικές δυνατότητες στο μέλλον του Pokemon Go».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης