ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Αυτός ο λογαριασμός στο Instagram δεν είναι αυτό που φαίνεται

Instagram @louise.delage

Η Louise Delage είναι μία όμορφη νεαρή Γαλλίδα που ζει τη λαμπερή ζωή της την οποία και μοιράζεται μαζί μας στο Instagram. Πίνει κοκτέιλ σε γιοτ, γευματίζει σε σικ εστιατόρια και απολαμβάνει το μπάνιο της με σαμπάνια. Ή μήπως όχι;

Ο λογαριασμός της στο Instagram έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 66 χιλιάδες followers. Από την 1η Αυγούστου που άνοιξε και τα σχόλια κάτω από τις φωτογραφίες της εκφράζουν τον θαυμασμό των ακολούθων της. «Είσαι πανέμορφη» «Πάρα πολύ γλυκιά!» και «Τι όμορφα μάτια» είναι μερικά από αυτά.

Στις 30 Σεπτεμβρίου, στον λογαριασμό της κοπέλας ανέβηκε η τελευταία ανάρτηση. Ένα βίντεο που εξηγεί τον λόγο ύπαρξης του λογαριασμού, αποκαλύπτοντας μία λεπτομέρεια που κανείς δεν παρατήρησε: σε κάθε φωτογραφία και βίντεο η Louise κρατάει και ένα ποτήρι με αλκοόλ.

Ο λογαριασμός δεν ήταν αυτό που φαινόταν.

Η «Louise Delage» υπάρχει και είναι μία Γαλλίδα φοιτήτρια που πόζαρε στο πλαίσιο της καμπάνιας της Addict Aide, ενός γαλλικού οργανισμού που βοηθά ανθρώπους να καταπολεμήσουν τον αλκοολισμό. Φυσικά το πραγματικό όνομα της κοπέλας είναι μυστικό.

Ο σκοπός της καμπάνιας που διοργάνωσε μία διαφημιστική εταιρεία από το Παρίσι, η BETC, είναι να συνειδητοποιήσει ο κόσμος πόσο εύκολο είναι να αγνοήσει τα σημάδια του αλκοολισμού.

«Είναι η κοπέλα της διπλανής πόρτας, θα μπορούσε να είναι η κόρη σου ή κάποια που γνωρίζεις» εξηγεί ο πρόεδρος της BETC, Stéphane Xiberras, και προσθέτει «Κάτι τέτοιο μπορεί να σας διαφύγει. Είναι τόσο δύσκολο για τους γονείς που έχουν αλκοολικά παιδιά να μην μπορούν να αναγνωρίσουν τα σημάδια και να κατανοήσουν τι συμβαίνει»

Για το γεγονός ότι (σχεδόν) κανείς δεν παρατήρησε πως ο λογαριασμός είναι ψεύτικος ανέφερε «Ακριβώς αυτός ήταν ο σκοπός. Κανείς δεν το παρατήρησε. Όλοι θεωρούσαν πως η κοπέλα είχε τα πάντα, αυτός ήταν ο σκοπός.»

Η Addict Aide υπολογίζει πως ο αλκοολισμός ευθύνεται για το ένα πέμπτο των θανάτων ετησίως στη Γαλλία και για το ένα δεύτερο των εγκληματικών πράξεων, ειδικά στους νέους ανθρώπους.

Ο Xiberras είναι ικανοποιημένος από τον αντίκτυπο που είχε η καμπάνια στον κόσμο. Έγινε trending στο Twitter και το Instagram και το βίντεο είχε πάνω από μισό εκατομμύριο προβολές στο Instagram, το Youtube και το Facebook.

«Μέσω των social media μπορεί κανείς να προσεγγίσει πολύ μεγάλο πλήθος ανθρώπων, είναι απίστευτο» καταλήγει.

Instagram star isn't what she seems, by Elizabeth Roberts

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης