TECH

Πτώση του ad blocking στις φορητές συσκευές

EPA/DIVYAKANT SOLANKI

Ελαφρά μείωση της χρήσης εφαρμογών που «μπλοκάρουν» τις διαφημίσεις στις ιστοσελίδες, το αποκαλούμενο ad blocking, στις φορητές συσκευές εντοπίζει σχετική έρευνα για την Ελλάδα, όπου όμως η χρήση τέτοιου είδους εφαρμογών στους προσωπικούς υπολογιστές παρουσιάζει αύξηση.

Σύμφωνα με τα πλήρη αποτελέσματα της 2ης ετήσιας έρευνας "Ad-Blocking in Greece" που έδωσε στη δημοσιότητα η TailWind, η εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, παρόλη τη μικρή αύξηση στη χρήση ad blocking στο desktop (+0,3%), το ποσοστό χρήσης τόσο συνολικά (-2,3%) όσο και στο mobile (-0,9%) και tablet (-2,2%) μειώθηκε σε σχέση με το 2016. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, τα ευρήματα της έρευνας, τα οποία είναι διαθέσιμα στο site της TailWind παρέχουν δυνατότητες αισιοδοξίας στους συμμετέχοντες στην διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα.

Ο κυριότερος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση ad blocking, παραμένει η αποφυγή των ενοχλητικών διαφημίσεων (65,2%). Ωστόσο λόγοι όπως προστασία από malware (40,5%) και προστασία προσωπικών δεδομένων (18,5%), αναδεικνύονται σε σημαντικούς παράγοντες.

Ενδιαφέροντα ήταν επίσης τα ευρήματα σχετικά με τις διαφορές στις online δραστηριότητες των χρηστών. Οι χρήστες ad blocker πραγματοποιούν συχνότερα (+12%) δραστηριότητες όπως παρακολούθηση ή κατέβασμα ταινιών/σειρών καθώς και παρακολούθηση (streaming) αθλητικών αγώνων (+8%).

Ως προς τον επιθυμητό τρόπο πρόσβασης στο περιεχόμενο ενός site, αν και οι πλειοψηφία των καταναλωτών εξακολουθεί να προτιμά τις διαφημίσεις, ένα σημαντικό ποσοστό όσων χρησιμοποιούν ad blocker θα ήταν διατεθειμένο να πληρώνει κάποιας μορφής συνδρομή (22,2%).

Η έρευνα, πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ Hellas, σε συνεργασία με τη Focus Bari και την Oriel κατά το χρονικό διάστημα 11 -31 Οκτωβρίου σε συνολικά 72 τοπικά sites.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης