TECH

Σε επίπεδα ρεκόρ ο χρόνος που περάσαμε στο κινητό μας το 2021

Τον περισσότερο χρόνο από κάθε προηγούμενη χρονιά Pixabay

Τον περισσότερο χρόνο από κάθε προηγούμενη χρονιά δαπανήσαμε στα κινητά τηλέφωνα μας το 2021.

Πιο αναλυτικά, σε παγκόσμιο επίπεδο χρησιμοποιήσαμε τις συγκεκριμένες συσκευές για 3,8 τρισ. ώρες. Αυτό τουλάχιστον αναφέρουν οι ερευνητές της εταιρείας App Annie, τα στοιχεία της οποίας αναδημοσίευσε το site του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ).

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χρήστες δαπάνησαν περισσότερο χρόνο από ποτέ στην ιστορία σε mobile εφαρμογές και συγκεκριμένα 4,8 ώρες σε ημερήσια βάση.

Πρακτικά, 7 στα 10 λεπτά που αφιερώνουν οι πολίτες ανά τον πλανήτη στο κινητό τους, δαπανώνται σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, είτε σε εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο. Αυτή η συστηματική ενασχόληση με το κινητό και με mobile εφαρμογές είχε ευρύ οικονομικό αποτύπωμα.

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από 170 δισ. δολάρια σε εφαρμογές για φορητές συσκευές, ποσό αυξημένο κατά 19% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Τα κεφάλαια, που δαπάνησαν οι πολίτες ανά τον πλανήτη σε mobile apps, είναι αστρονομικά, αν σκεφθεί κανείς ότι κάθε λεπτό του 2021 πλήρωναν $320.000 για αγορές από καταστήματα εφαρμογών.


Σύμφωνα με την App Annie, οι λήψεις (downloads) εφαρμογών το 2021 συνέχισαν να αυξάνονται, φθάνοντας τα 230 δισ., αριθμός μεγαλύτερος κατά 5% σε σχέση με το 2020. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές παγκοσμίως «κατέβαζαν» στη διάρκεια του 2021 περισσότερες από 435.000 εφαρμογές ανά λεπτό.


Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι εταιρείες δημιουργίας εφαρμογών κυκλοφόρησαν τη χρονιά που πέρασε 2 εκατ. νέες εφαρμογές και παιχνίδια, ανεβάζοντας το αθροιστικό σύνολο σε 21 εκατ. Αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος της παγκόσμιας αγοράς των apps αναδείχθηκε το TikTok, η χρήση του οποίου κατέγραψε αύξηση κατά 90% (παγκοσμίως εκτός Κίνας).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι χρήστες πέρασαν το 2021 σχεδόν διπλάσιο χρόνο στο Tik Tok, η χρήση του οποίου αυξήθηκε κατά 90% τη χρονιά που πέρασε σε σχέση με το 2020. Η εταιρεία εκτιμά ότι, έως το 2ο εξάμηνο του 2022, το Tik Tok θα ξεπεράσει τους 1,5 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για βίντεο streaming παγκοσμίως, ενώ το Netflix βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Στο μεταξύ, οι χρήστες ανά τον κόσμο δαπάνησαν $116 δισ. για mobile games.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης