DEV CATEGORY

Η CrediaBank επιστρέφει στην ανθρώπινη επαφή μέσα από το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας

Η CrediaBank επιστρέφει στην ανθρώπινη επαφή μέσα από το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας

Στη σύγχρονη εποχή, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα κάθε πολίτη. Εφαρμογές για πληρωμές, απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και αυτοματοποιημένες διαδικασίες έχουν μεταμορφώσει τον τρόπο που λειτουργούν οι τράπεζες διεθνώς.

Και όσο περισσότερο μεταφέρονται οι συναλλαγές σε ψηφιακά περιβάλλοντα τόσο υπάρχουν πολίτες που επιζητούν περισσότερο την ανθρώπινη εξυπηρέτηση και μία πιο ουσιαστική σχέση με την τράπεζά τους.

Σε αυτό το τοπίο, η CrediaBank επαναπροσδιορίζει όχι μόνο τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων της αλλά και την τραπεζική εξυπηρέτηση εν γένει. Έτσι, παρουσιάζει το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας, ένα concept που επιχειρεί να φέρει ξανά στο προσκήνιο τη σχέση πελάτη-τράπεζας, εκεί όπου η τεχνολογία λειτουργεί υποστηρικτικά και όχι ως εμπόδιο στην προσωπική επαφή.

Ένα νέο concept που εμπνέεται από τον άνθρωπο

Το πρώτο Κατάστημα Νέας Εμπειρίας της CrediaBank βρίσκεται στη Σκουφά 3 στο Κολωνάκι, εγκαινιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2025 και δεν θυμίζει σε τίποτα τους γνώριμους τραπεζικούς χώρους. Από την πρώτη στιγμή που θα περάσει κανείς την πόρτα του, η οποία ανοίγει μέσω τραπεζικής κάρτας, χωρίς κουμπί ή καθυστέρηση, γίνεται εμφανές ότι η τράπεζα θέτει σε προτεραιότητα την προσωποποιημένη επαφή.

Οι Welcome Managers υποδέχονται προσωπικά κάθε επισκέπτη, τον καθοδηγούν ανάλογα με τις ανάγκες του και φροντίζουν ώστε ο χρόνος αναμονής να μειώνεται ουσιαστικά. Την ίδια στιγμή, οι λειτουργοί κινούνται ελεύθερα μέσα στον χώρο και προσεγγίζουν οι ίδιοι τους πελάτες αντί να τους περιμένουν πίσω από το ταμείο.

Οι χώροι είναι ανοιχτοί, ζεστοί και λειτουργικοί, σχεδιασμένοι για να ικανοποιήσουν διαφορετικές ανάγκες όπως σημεία απομακρυσμένης εξυπηρέτησης από εκπροσώπους της υπηρεσίας CrediaConnect και αίθουσες συναντήσεων για συζητήσεις με τους συμβούλους της τράπεζας, που απαιτούν διακριτικότητα. Με καθίσματα που κάνουν τον επισκέπτη να νιώθει άνετα, διακόσμηση με ζωντανά χρώματα που δημιουργεί μία αίσθηση οικειότητας και χαμηλά διαχωριστικά ώστε να είναι εφικτή η οπτική επαφή μεταξύ πελάτη και λειτουργού, το περιβάλλον θυμίζει περισσότερο έναν φιλόξενο χώρο συνεργασίας παρά μία παραδοσιακή τράπεζα.

picture4.jpg

Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην προσβασιμότητα του χώρου. Από τη ράμπα και το μπουτόν εισόδου χαμηλού ύψους για τη διευκόλυνση ατόμων που κινούνται με αμαξίδιο, την υποδοχή ακουστικών στο ΑΤΜ με παροχή φωνητικών οδηγιών για διευκόλυνση ατόμων με δυσκολίες όρασης και την προσαρμογή dimmer στις αίθουσες συναντήσεων για διαμόρφωση της έντασης του φωτός μέχρι την παροχή ψηφιακής υπηρεσίας διερμηνείας, σε συνεργασία με την Evenly, ώστε κωφοί και βαρήκοοι να πραγματοποιούν τη συναλλαγή τους αυτόνομα και την εκτύπωση συμβατικών εγγράφων σε Braille, κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί ώστε ο χώρος να απευθύνεται σε όλες και όλους.

Πέρα από τις υποδομές, όμως, η φιλοξενία είναι επίσης μέρος της συνολικής εμπειρίας, καθώς το coffee corner, ο χώρος δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά και οι χώροι αναμονής για κατοικίδια λειτουργούν συμπληρωματικά, δημιουργώντας την αίσθηση ότι ο επισκέπτης είναι καλεσμένος και όχι πελάτης.

«Για εμάς, το νέο μας κατάστημα στη Σκουφά είναι η αρχή της νέας μας ιστορίας, όπου ο κάθε πελάτης μας είναι ευπρόσδεκτος, όπου ο κάθε πελάτης μας είναι σημαντικός», δηλώνει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της CrediaBank Ελένη Βρεττού.

Όταν η τεχνολογία υποστηρίζει πραγματικά τον άνθρωπο

Αν και η ανθρώπινη επαφή είναι το κεντρικό στοιχείο του Καταστήματος Νέας Εμπειρίας της CrediaBank, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με εξωτερικούς συμβούλους αρχιτεκτονικής και τεχνολογίας και επαγγελματίες εξειδικευμένους σε θέματα προσβασιμότητας και διεθνή πρότυπα εξυπηρέτησης, η τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο. Όχι, όμως, ως αυτοσκοπός, αλλά ως εργαλείο που μπορεί να κάνει την εμπειρία στην τράπεζα πιο απλή και γρήγορη.

Στις ταμειακές συναλλαγές, για παράδειγμα, το σύστημα TCR αντικαθιστά το παραδοσιακό συρτάρι του ταμείου, δίνοντας χρόνο στον λειτουργό να επενδύσει στην εξυπηρέτηση. Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί το FinXR, ένα σύστημα μεικτής πραγματικότητας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, που συνδυάζει φυσικά αντικείμενα με ψηφιακά στοιχεία και επιτρέπει σε πελάτες και συμβούλους να εξερευνούν μαζί τραπεζικά προϊόντα με διαδραστικό τρόπο.

Παράλληλα, τα Σημεία Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο της υπηρεσίας CrediaConnect δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν πολλές από τις βασικές υπηρεσίες της τράπεζας -onboarding νέων πελατών, πληρωμές, καταθέσεις και αναλήψεις, βιντεοκλήσεις- ψηφιακά, χωρίς αναμονή.

«Με το νέο concept καταστημάτων που παρουσιάζουμε δημιουργούμε το τραπεζικό “σπίτι” των πελατών μας για το μέλλον», σημειώνει ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής και Διαχείρισης Περιουσίας της CrediaBank Στυλιανός Ηλιάδης. Και πράγματι, σε στρατηγικό επίπεδο, ο σχεδιασμός του νέου concept υποστηρίζει την κερδοφορία μέσα από την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της πιστότητας πελατών, κάτι που χαρακτηρίζει την CrediaBank διαχρονικά.

picture5.jpg

Το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας δεν είναι απλώς μια αρχιτεκτονική ή τεχνολογική αναβάθμιση. Πολύ περισσότερο, αποτελεί μία νέα φιλοσοφία για το πώς μπορεί να λειτουργεί μια τράπεζα σήμερα, όταν οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται ψηφιακά αλλά η ανάγκη για ανθρώπινη επικοινωνία παραμένει ισχυρή.

Γι’ αυτό, ξεκινώντας από τη Σκουφά, η CrediaBank σκοπεύει να εφαρμόσει αυτό το νέο concept και στα 65 καταστήματά της στην Ελλάδα, δημιουργώντας ένα δίκτυο που συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία με την προσωπική και ουσιαστική εξυπηρέτηση των πελατών.