DEV CATEGORY

Ένα κατάστημα σχεδιασμένο να διευκολύνει την πρόσβαση για όλους

Ένα κατάστημα σχεδιασμένο να διευκολύνει την πρόσβαση για όλους

Οι νέες τεχνολογίες παραδοσιακά έχουν δυναμική διείσδυση σε μία σειρά κλάδων, συμπεριλαμβανομένου του χρηματοπιστωτικού, προς όφελος εργαζομένων και πολιτών.

Σήμερα, οι τράπεζες προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να διευθετούν τις προσωπικές τους υποθέσεις -καταθέσεις, ενημερώσεις, δανειοληψίες και πιο σύνθετα ζητήματα- από τον υπολογιστή ή το κινητό τους χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν σε κάποιο κατάστημα.

Όμως, ακόμα και εν έτει 2025, υπάρχουν περιπτώσεις που είναι απαραίτητη η φυσική εξυπηρέτηση σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα. Ενδεικτικά, χιλιάδες συμπολίτες μας, κυρίως ηλικιωμένοι, δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, οπότε για τη διεκπεραίωση κάποιας υπόθεσής τους είναι απαραίτητο να μεταβούν στην τράπεζα.

Την ίδια ώρα, για άτομα με κινητικές, αισθητηριακές ή άλλης φύσεως δυσκολίες, η καθημερινότητα εξακολουθεί να περιλαμβάνει εμπόδια που για τους υπόλοιπους ανθρώπους δεν υφίστανται. Για παράδειγμα, από την είσοδο ενός κτηρίου μέχρι τη χρήση ενός ΑΤΜ, η μη κατάλληλη διαμόρφωση του χώρου μπορεί να μετατρέψει μία απλή τραπεζική συναλλαγή σε δύσκολη διαδικασία.

Εδώ είναι που «γεννιέται» και ένα κρίσιμο ερώτημα: Πώς διασφαλίζεται ότι κανείς δεν μένει πίσω; Σε αυτό «απαντάει» η CrediaBank, παρουσιάζοντας το νέο concept των καταστημάτων Νέας Εμπειρίας.

Ένας χώρος προσβάσιμος από όλες και όλους

Το πρώτο Κατάστημα Νέας Εμπειρίας της CrediaBank άνοιξε τις πόρτες του πριν από λίγους μήνες, τον Σεπτέμβριο του 2025, στην οδό Σκουφά 3 στο Κολωνάκι, και ουσιαστικά έχει ήδη εισαγάγει την τραπεζική εξυπηρέτηση σε μία νέα εποχή αναβαθμίζοντας κάθε πτυχή της εμπειρίας του πελάτη, από την πόρτα έως το ταμείο.

Αυτό σημαίνει ότι, από τη στιγμή που θα φτάσει κάποιος στο Κατάστημα Νέας Εμπειρίας της CrediaBank, έχει στο πλευρό του ανθρώπους που φροντίζουν για την καλύτερη εξυπηρέτησή του με σεβασμό και ενσυναίσθηση, αξιοποιώντας την τεχνολογία και ειδικές υποδομές. Έτσι, όλες και όλοι ανεξαιρέτως, συμπεριλαμβανομένων όσων αντιμετωπίζουν δυσκολίες όρασης, ακοής, κινητικότητας ή βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, μπορούν να εξυπηρετηθούν βάσει των αναγκών τους. Χωρίς ραντεβού και οποιαδήποτε στιγμή, καθώς τα ταμεία λειτουργούν όλη την ημέρα.

picture6.jpg

Με τις πόρτες ανοιχτές

Φτάνοντας στην είσοδο του Καταστήματος Νέας Εμπειρίας, υπάρχει ράμπα και μπουτόν εισόδου χαμηλού ύψους διευκολύνοντας τα άτομα τα οποία κινούνται με αμαξίδιο. Επιπλέον, το ΑΤΜ διαθέτει υποδοχή ακουστικών με φωνητικές οδηγίες προσφέροντας αυτονομία σε άτομα με οπτική αναπηρία, ενώ Welcome Managers υποδέχονται κάθε πελάτη προσωπικά και τον καθοδηγούν ανάλογα με τις ανάγκες του. Ταυτόχρονα, οι λειτουργοί κινούνται ελεύθερα στον χώρο, ώστε να προσεγγίζουν τους πελάτες όπου και αν βρίσκονται και να συνομιλούν μαζί τους στους ανοικτούς χώρους συνεργασίας.

Όσο για τις αίθουσες συναντήσεων, ρυθμιζόμενα dimmers επιτρέπουν σε πελάτες με ευαισθησία στο έντονο φως να παραμείνουν σε έναν χώρο φιλικό και ήρεμο. Στα παραπάνω προστίθεται και η υπηρεσία ψηφιακής διερμηνείας που προσφέρεται, σε συνεργασία με την εταιρεία Evenly, σε κωφούς και βαρήκοους πελάτες, αλλά και η δυνατότητα εκτύπωσης συμβατικών εγγράφων σε Braille.

picture1.jpg

Το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας στην οδό Σκουφά είναι μόνο η αρχή, με την CrediaBank να έχει ως στόχο την ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της έως τα τέλη του 2026. Μάλιστα, τα καταστήματα της της Κρήτης και της Θεσσαλονίκης αποτελούν τα επόμενα που θα ανακαινιστούν στο πλαίσιο του νέου concept.

Oι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, άρα και την τραπεζική εξυπηρέτηση. Μέσα από το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας, η CrediaBank αποδεικνύει πως η αξιοποίηση της καινοτομίας δεν έχει αξία εάν δεν είναι προσβάσιμη σε όλες και όλους.