DEV CATEGORY

Τι νέο φέρνει το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας

Τι νέο φέρνει το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας

Οι τάσεις της εποχής θέλουν τις συναλλαγές να ψηφιοποιούνται με γρήγορο ρυθμό, εξασφαλίζοντας, πρωτίστως, ταχύτητα στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Ωστόσο, πλέον δεν είναι μόνο αυτό το ζητούμενο.

Εξίσου σημαντική παραμένει η ανθρώπινη επαφή. Να μπορεί, δηλαδή, κανείς να απευθύνεται απρόσκοπτα στην τράπεζά του ανά πάσα στιγμή, γνωρίζοντας πως οι άνθρωποί της θα ακούσουν τις ανάγκες του και θα τον καθοδηγήσουν με σεβασμό και ενσυναίσθηση.

Να εξισορροπείται, με άλλα λόγια, το ψηφιακό με το προσωπικό στοιχείο, συνδυάζοντας την ανθρώπινη επαφή με την τεχνολογία. Όσο για το πώς γίνεται αυτό, την απάντηση τη δίνει η CrediaBank.

Ένα νέο, ανθρωποκεντρικό μοντέλο τραπεζικής

Τον περασμένο Σεπτέμβριο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο, πρωτοποριακό concept της CrediaBank και ουσιαστικά εισήγαγε τον τομέα του χρηματοπιστωτικού κλάδου σε μία νέα εποχή. Ο λόγος για το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας που άνοιξε στην οδό Σκουφά 3 στο Κολωνάκι και που αυτό που το διαφοροποιεί σε σχέση με άλλα εντοπίζεται στην ίδια την εμπειρία του πελάτη.

Πρόκειται για μία εμπειρία προσωποποιημένη, αναβαθμισμένη και ανθρώπινη, που ξεκινάει από την πόρτα του καταστήματος και διαχέεται σε κάθε της πτυχή, μέχρι και το ταμείο. Οι λειτουργοί δεν βρίσκονται πίσω από «απρόσωπα» γραφεία, όπως είθισται, αλλά κινούνται ελεύθερα στον χώρο ώστε να προσεγγίζουν οι ίδιοι τον πελάτη όπου βρίσκεται. Παράλληλα, φτάνοντας ο πελάτης στο κατάστημα, τον υποδέχονται Welcome Managers που τον καθοδηγούν στο κατάστημα. Έτσι, η εξυπηρέτηση δεν είναι τυπική αλλά βασίζεται στην ουσιαστική ανθρώπινη επαφή, η οποία ενισχύεται από την αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Η φιλοσοφία της CrediaBank

Με αυτόν τον τρόπο, η Τράπεζα μετατρέπεται σε έναν φιλόξενο χώρο για όλους, ως μία φυσική συνέχεια της ανθρωποκεντρικής προσέγγισης που ήδη εφαρμόζεται στο σύνολο των καταστημάτων της τόσα χρόνια: Οι πόρτες είναι ανοιχτές για τους πελάτες, χωρίς να προαπαιτείται ραντεβού, ενώ τα ταμεία λειτουργούν όλη μέρα προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση.

Έτσι, «αναβαθμίζουμε την καθημερινή εμπειρία, αξιοποιώντας την τεχνολογία και προσωποποιώντας την εξυπηρέτηση», εξηγεί ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής και Διαχείρισης Περιουσίας της CrediaBank Στυλιανός Ηλιάδης.

Την ίδια στιγμή, το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας «αποτυπώνει τη φιλοσοφία μας να ισορροπούμε τις ψηφιακές εφαρμογές και τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες με την άμεση, δια ζώσης συνεργασία και εξυπηρέτηση, έχοντας ως οδηγό πάντα τις ανάγκες του πελάτη μας», υποστηρίζει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της CrediaBank Ελένη Βρεττού.

Το όραμα της CrediaBank, λοιπόν, είναι ένας κόσμος όπου οι συναλλαγές εκτελούνται πιο γρήγορα, η εξυπηρέτηση γίνεται ανθρώπινη και η πρόσβαση είναι εύκολη για όλους. Για αυτό και το εν λόγω πρωτοποριακό concept, ως μέρος της νέας εκκίνησης της Τράπεζας, πρόκειται να εφαρμοστεί στο δίκτυο και των 65 καταστημάτων της Τράπεζας σε όλη την Ελλάδα έως το τέλος του 2026, με τα αμέσως επόμενα καταστήματα που θα ακολουθήσουν να είναι αυτά της Κρήτης και της Θεσσαλονίκης.

1765379983450-6920331-picture3.jpg

Προσβασιμότητα, ανθρώπινη επαφή και πρωτοποριακή τεχνολογία

Όλα αυτά, ουσιαστικά, επαναπροσδιορίζουν τα έως τώρα δεδομένα στην τραπεζική και φέρνουν μία νέα προσέγγιση που συνδυάζει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και απλές και γρήγορες διαδικασίες. Αυτό η CrediaBank το πετυχαίνει έχοντας ως βασική αρχή της τον σεβασμό στον άνθρωπο και τις ανάγκες του, αξιοποιώντας την τεχνολογία.

Στην περίπτωση του Καταστήματος Νέας Εμπειρίας, τεχνολογικά εργαλεία, όπως το TCR για γρηγορότερες συναλλαγές, ή η χρήση του διαδραστικού συστήματος FinXR και των Σημείων Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο της υπηρεσίας CrediaConnect, απελευθερώνουν χρόνο για ουσιαστική προσωπική επαφή.

Πέραν αυτού, όμως, η Τράπεζα φροντίζει και για την προσβασιμότητα από όλες και όλους, παρέχοντας τις κατάλληλες υποδομές. Αναλυτικότερα, διαθέτει ράμπα και μπουτόν εισόδου χαμηλού ύψους για τη διευκόλυνση ατόμων που κινούνται με αμαξίδιο, υποδοχή ακουστικών στο ΑΤΜ με παροχή φωνητικών οδηγιών για διευκόλυνση ατόμων με δυσκολίες όρασης και προσαρμογή dimmer στις αίθουσες συναντήσεων για διαμόρφωση της έντασης του φωτός για όσους έχουν ευαισθησία. Ταυτόχρονα, προσφέρει τη δυνατότητα εκτύπωσης συμβατικών εγγράφων σε Braille.

Το μέλλον της Τραπεζικής «χτίζεται» ήδη με σύμμαχο την τεχνολογία και «πυξίδα» τον άνθρωπο και τη προσβασιμότητα. Και η CrediaBank, με το Κατάστημα Νέας Εμπειρίας, θέτει τα θεμέλια «ανοίγοντας» τον δρόμο ώστε να αποτελέσει έμπνευση για άλλα ανάλογα παραδείγματα τραπεζικής εξυπηρέτησης.