Η Βουλή των Ελλήνων τίμησε την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Με κόκκινο και μαύρο χρώμα φωτίστηκε σήμερα, Κυριακή, το ελληνικό Κοινοβούλιο, προς τιμήν της 19ης Μαΐου, Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Βουλής των Ελλήνων, το κόκκινο και το μαύρο «συμβολίζουν το αίμα των αθώων θυμάτων της γενοκτονίας και το διαχρονικό πένθος». Σημειώνεται επίσης ότι «Είναι η πρώτη φορά που το Ελληνικό Κοινοβούλιο προβαίνει στη συμβολική αυτή πράξη, δηλώνοντας την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη δεύτερη και πιο αποτρόπαια φάση εξόντωσης των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου».
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 2/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 3/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 4/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 5/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 6/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 7/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 8/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ