Η Βουλή των Ελλήνων τίμησε την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Με κόκκινο και μαύρο χρώμα φωτίστηκε σήμερα, Κυριακή, το ελληνικό Κοινοβούλιο, προς τιμήν της 19ης Μαΐου, Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Βουλής των Ελλήνων, το κόκκινο και το μαύρο «συμβολίζουν το αίμα των αθώων θυμάτων της γενοκτονίας και το διαχρονικό πένθος». Σημειώνεται επίσης ότι «Είναι η πρώτη φορά που το Ελληνικό Κοινοβούλιο προβαίνει στη συμβολική αυτή πράξη, δηλώνοντας την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη δεύτερη και πιο αποτρόπαια φάση εξόντωσης των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου».
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 2/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 3/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 4/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 5/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 6/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 7/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 8/8
Πηγή: EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ