Η Βουλή τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου
Η Βουλή των Ελλήνων τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπως έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, φωταγωγώντας την πρόσοψη του κτηρίου της με συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Η Βουλή των Ελλήνων τιμά την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, όπως έχει καθιερωθεί η 19η Μαΐου, φωταγωγώντας την πρόσοψη του κτηρίου της με συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Με τη συμβολική αυτή πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου.
Η Βουλή των Ελλήνων, στις 24 Φεβρουαρίου 1994, αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με τον νόμο 2193/1994.
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00
Νεκρή φώκια εντοπίστηκε ανοιχτά από το Ακρογιάλι Μεσσηνίας
20:48