Συνάντηση Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με τον Πρόεδρο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού
Ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Σ, Dr. Αντώνιος Αυγερινός, επισκέφθηκε την Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2021, τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο, στα κεντρικά γραφεία της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην στενή και αγαστή συνεργασία που έχει αναπτυχθεί από τη σημερινή Διοίκηση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, καθώς και στην επέκτασή της, στοχεύοντας σε νέες κοινές δράσεις που θα ανακουφίσουν τους πλέον ευάλωτους συμπολίτες μας.
Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο για τη θερμή υποδοχή και τον ενημέρωσε για το σημαντικό έργο που επιτελείται σήμερα από τους εθελοντές και το προσωπικό του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού προς όφελος των πολιτών, εστιάζοντας ιδιαίτερα στις ευάλωτες ομάδες που έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας, συμπεριλαμβανομένων των προσφύγων, των μεταναστών, των ασυνόδευτων ανηλίκων, των ηλικιωμένων και των αστέγων.
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του Ε.Ε.Σ για την παντός είδους προσφορά του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στην Ελληνική Κοινωνία και του επέδωσε το μετάλλιο της Συνόδου για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28