Δήμος Αθηναίων: Στο Παγκράτι ο πρώτος δημόσιος Ιαπωνικός Κήπος στην Ελλάδα
Ανανεώθηκε:
Ο Δήμος Αθηναίων δημιουργεί τον πρώτο δημόσιο Ιαπωνικό Κήπο στην Ελλάδα στο πάρκο Νηρηιδων στο Παγκράτι.
Το πάρκο δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα της Ιαπωνικής Πρεσβείας και έχει έκταση 3.500 τ.μ.
Τα εγκαινια του Ιαπωνικού Κήπου πραγματοποιήθηκαν απο τον Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη, παρουσία του Πρέσβη της Ιαπωνίας Yasunori Nakayama. Ο κήπος δημιουργήθηκε με την ευγενική χορηγία της JT International Hellas μέσω του προγράμματος Υιοθέτησε την Πόλη σου.
Ο Ιαπωνικός Κήπος περικλείεται από τις οδούς Μιχαλακοπούλου, Νηρηίδων και Λεωφόρου Βασιλέως Αλεξάνδρου
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
INTIME / ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ρούμπιο: H επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να «εξαπλωθεί» και σε άλλα θαλάσσια περάσματα
13:04
Πανελλήνιες 2026: Πόσοι υποψήφιοι συμμετείχαν στις εξετάσεις ανά επιστημονικό Πεδίο
13:01
Καρέ καρέ η στιγμή που ο 26χρονος ληστής στη Θεσσαλονίκη επιτίθεται σε ηλικιωμένη μέσα σε ασανσέρ
12:51
Φον ντε Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία
12:49