Πρωτοχρονιά: «Πλημμύρισε» το κέντρο της Αθήνας για τις τελευταίες αγορές του 2021
Την τελευταία τους βόλτα για το 2021 στο κέντρο της Αθήνας έκαναν εκατοντάδες πολίτες, προκειμένου να κάνουν τις τελευταίες τους αγορές, είτε για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι, είτε για τα Πρωτοχρονιάτικα δώρα των αγαπημένων τους προσώπων.
Το κέντρο της Αθήνας, πλημμύρισε από κόσμο. Στο Σύνταγμα δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έκαναν βόλτα στη Ερμού κοιτώντας τις στολισμένες βιτρίνες των καταστημάτων, ενώ κάποιοι άλλοι βρήκαν την ευκαιρία να απολαύσουν τον καφέ ή το φαγητό τους στο Μοναστηράκι.
Σε πολλές περιπτώσεις έξω από τα εμπορικά καταστήματα της Ερμού και τα καταστήματα τροφίμων, σχηματίστηκαν ουρές λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, που επιβάλλει αυστηρούς ελέγχους για rapid test και πιστοποιητικά εμβολιασμού για την είσοδο στα μαγαζιά, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους πολίτες να απολαύσουν την γιορτινή ατμόσφαιρα του κέντρου της Αθήνας.
Αίγινα: Απαγορεύτηκε ο απόπλους επιβατηγού υδροπτέρυγου λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης
11:47
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18