Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα
Για δεύτερο 24ωρο αρκετοί κάτοικοι της Κω διανυκτέρευσαν στο ύπαιθρο φοβούμενοι νέο μεγάλο σεισμό.
Κοιμήθηκαν σε πεζοδρόμια, πάρκα, πλατείες και όπου αλλού, σε ανοιχτό χώρο, μπόρεσαν.
Η ανησυχία των κατοίκων εντείνεται και από τους πολλούς μετασεισμούς κάποιοι από τους οποίους ξεπερνούν τα 4 Ρίχτερ.
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 2/6
Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Photo 3/6
Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/6
Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/6
Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα Πηγή: REUTERS
Photo 6/6
Κως: κοιμήθηκαν στους δρόμους και τα πάρκα Πηγή: REUTERS
ΚΟΣΜΟΣ
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΙΟΒΕ: Οι ευκαιρίες της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων για την ελληνική οικονομία
08:01
ΚΟΣΜΟΣ