Σε ισχύ οι ηλεκτρονικές κάρτες στα μέσα μεταφοράς από την Πέμπτη
Μόνο ηλεκτρονικές κάρτες θα εκδίδει από την Πέμπτη, ο ΟΑΣΑ ενώ από τέλος Οκτωβρίου θα εκδίδονται και θα επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη από αύριο, Πέμπτη 5/10/17 καταργείται η έκδοση χάρτινων καρτών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Θα εκδίδεται μόνο η ηλεκτρονική κάρτα, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ.
Από τέλος του μηνός εκδίδονται και επικυρώνονται μόνο ηλεκτρονικά εισιτήρια.
Όποιος υπάλληλος της ΣΤΑΣΥ αρνηθεί την εκτέλεση των καθηκόντων και την πώληση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών, θα παραπέμπεται στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης και, ταυτόχρονα, στη Δικαιοσύνη.
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ