H μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού παίζει... Despacito (vid)
Το μεγαλύτερο χιτ του καλοκαιριού έπαιξε η μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού. Στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων «Βότσεια 2017» η μπάντα έπαιξε στη Θεσσαλονίκη το… Despacito.
Όσοι βρέθηκαν στην πλατεία Αριστοτέλους είχαν την ευκαιρία να ακούσουν την μπάντα να παίζει... τα πάντα, από Διονύση Σαββόπουλο μέχρι Queen.
Αλλά το κέφι «χτύπησε κόκκινο» όταν ακούστηκαν οι ρυθμοί του Despacito, του τραγουδιού που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ.
Το τραγούδι έχει περισσότερες από 4 δισεκατομμύρια προβολές στο Youtube και συνεχίζει να ακούγεται σε όλο τον κόσμο.
Despacito: Πορνογράφημα για τη Μαλαισία & πηγή εσόδων για το Πουέρτο Ρίκο
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τράπεζας Πειραιώς: Κατώτατος Μισθός 1.700 για όλους τους εργαζόμενους - Τι προβλέπει η νέα σύμβαση
16:44
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο: Η στιγμή πτώσης του ελικοπτέρου στο Μέτσοβο - Κολυμπώντας βγήκαν οι επιβαίνοντες
16:35
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε αγροτοδασική έκταση στον Ορχομενό Βοιωτίας - Κινητοποιήθηκαν και εναέρια μέσα
16:35
ΚΟΣΜΟΣ