ΕΛΛΑΔΑ

ΟΑΣΑ: Οδηγίες για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας

ΟΑΣΑ: Οδηγίες για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας
EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Με στόχο την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την εξάλειψη του χρόνου αναμονής στα εκδοτήρια προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών, ο ΟΑΣΑ γνωστοποιεί ότι ξεκίνησε, παράλληλα, η διαδικασία έκδοσης προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών, με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής της ηλεκτρονικής κάρτας στη διεύθυνση επιλογής τους.

Αναλυτικά η νέα διαδικασία είναι η εξής:

Βήμα 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
  • Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
  • Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
  • Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr.

Βήμα 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου

Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Όνομα.
  • Επώνυμο.
  • Διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ).

Βήμα 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας.

Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).

Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.

Βήμα 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών

Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφηκε στο φάκελο.

Βήμα 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου

Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.

Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ