Πότε θα χάνει κάποιος το δίπλωμα σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο για τον ΚΟΚ
Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, σε αυτό, προβλέπονται αρκετές αλλαγές.
Αρχικά, ο νέος ΚΟΚ, ανέφερε ο υπουργός, θα προβλέπει εάν ένας οδηγός συλληφθεί για δεύτερη φορά να πετά τσιγάρο από το παράθυρο του αυτοκινήτου, θα του αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης και θα καλείται να δώσει εκ νέου εξετάσεις.
Κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει, προσέθεσε, με όλες τις παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς, όπως για παράδειγμα η στάθμευση σε διάβαση αναπήρων.
Επιπλέον, η Εθνική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια, θα διαμορφώσει τα εισοδηματικά κριτήρια που θα μπουν στους παραβάτες. «Εισοδηματικά κριτήρια υπάρχουν σε πολλές πτυχές της κοινωνικής ζωής. Δεν υπάρχει οριζόντια πολιτική που να είναι δίκαιη» υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης.
Σύμφωνα με τον υπουργό και όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό πρακτορείο, ο νέος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει, τρεις κατηγορίες παραβάσεων: χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας. Με βάση αυτές τις κατηγορίες θα διαμορφωθούν και τα πρόστιμα, ενώ θα υπάρχουν προσαυξήσεις ανάλογα με το εισόδημα.
Σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, επανέλαβε ότι η κατάσταση με την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών ομαλοποιείται. Επισήμανε δε, ότι ο ΑΜΚΑ, είναι απαραίτητο στοιχείο για να φαίνεται ποιοι δικαιούνται επιδοτούμενο (μισό) εισιτήριο και ποιοι όχι.
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48