Δύο Σκοπιανοί που αναζητούσε η Ιντερπόλ συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη
Δύο Σκοπιανοί που καταζητούσε η Ίντερπολ συνελήφθησαν στην Ελλάδα καθώς υπάρχουν υποψίες ότι εμπλέκονται στο σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών που είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της κυβέρνησης Γκρούεφσκι, το 2015.
Η τότε κυβέρνηση του Νίκολα Γκρουέφσκι είχε κατηγορηθεί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης ότι παρακολουθούσε τις συνομιλίες δημοσιογράφων που εργάζονταν τόσο σε φιλοκυβερνητικά Μέσα ενημέρωση όσο και σε ανεξάρτητα.
Δύο χρόνια μετά το σκάνδαλο που οδήγησε τα Σκόπια σε πρόωρες εκλογές, οι δύο Σκοπιανοί ηλικίας 51 και 35 ετών συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη με πλαστά διαβατήρια, όπως δήλωσε αξιωματούχος στο Reuters.
Οι δύο άνδρες θα εμφανιστούν ενώπιον του Εισαγγελέα την ερχόμενη Πέμπτη.
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ