Θεσσαλονίκη: Πάρκαρε το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου όμως άφησε... σημείωμα (pic)
Ένα απίστευτο περιστατικό κατέγραψε μια πολίτης από τη Θεσσαλονίκη.
Οδηγός άφησε το αυτοκίνητό του, κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου, όμως προνόησε να γράψει ένα σημείωμα στο παρμπρίζ, με το τηλέφωνό του για να τον καλέσουν σε περίπτωση που ενοχλεί, αναφέρει το seleo.
Η φωτογραφία δημοσιεύεται στην ομάδα "Θεσσαλονίκη, τα καλά, τα στραβά και τα ανάποδα" στο Facebook και δεν άργησε να γίνει viral...

ΚΟΣΜΟΣ
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Live Τσίπρας: Ο κόσμος θέλει να καλύψουμε το πολιτικό κενό - Όχι ρεζερβέ θέσεις για πρώην του ΣΥΡΙΖΑ
19:16
ΚΟΣΜΟΣ
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 164 οι νεκροί από τους σεισμούς
19:15
ΕΛΛΑΔΑ