Η ΔΕΗ για τα επιτόκια στις ληξιπρόθεσμες οφειλές
Υψηλότερη σε σχέση με την αρχική εισήγηση θα είναι η επιβάρυνση των καταναλωτών με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ που δεν προσέρχονται για ρύθμιση καθώς θα επιβαρύνονται με επιτόκιο 7,25%, αντί για 6% που αναφερόταν στην έγγραφη εισήγηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης που έλαβε τις σχετικές αποφάσεις. Αυτό αναφέρεται σε αποψινή ανακοίνωση της ΔΕΗ.
Η ίδια απόφαση - όπως μετέδωσε νωρίτερα σήμερα το ΑΠΕ - προβλέπει ότι το επιτόκιο για τις ρυθμισμένες οφειλές δεν αυξάνεται αλλά παραμένει στο 5,25 %, δηλαδή στο επίπεδο του δικαιοπρακτικού επιτοκίου. Με 6 %, όπως επίσης μετέδωσε το ΑΠΕ, θα επιβαρύνονται στο εξής (για πρώτη φορά) οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου.
ΚΟΣΜΟΣ
Βετεράνος καταγγέλλει βασανιστήρια και δολοφονίες Ρώσων στρατιωτών στην Ουκρανία
16:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΣτΕ: Δικαίωση του ΟΛΘ για το Λιμάνι του Βόλου - Τα επόμενα βήματα
16:29
ΚΟΣΜΟΣ
Μικρό αεροπλάνο προσέκρουσε στον ψηλότερο ουρανοξύστη του Πεκίνου
16:21
ΕΛΛΑΔΑ
Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Χαλκιδική, λόγω υψηλού κινδύνου δασικής πυρκαγιάς
16:17
ΕΛΛΑΔΑ