Η ΔΕΗ για τα επιτόκια στις ληξιπρόθεσμες οφειλές
Υψηλότερη σε σχέση με την αρχική εισήγηση θα είναι η επιβάρυνση των καταναλωτών με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ που δεν προσέρχονται για ρύθμιση καθώς θα επιβαρύνονται με επιτόκιο 7,25%, αντί για 6% που αναφερόταν στην έγγραφη εισήγηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης που έλαβε τις σχετικές αποφάσεις. Αυτό αναφέρεται σε αποψινή ανακοίνωση της ΔΕΗ.
Η ίδια απόφαση - όπως μετέδωσε νωρίτερα σήμερα το ΑΠΕ - προβλέπει ότι το επιτόκιο για τις ρυθμισμένες οφειλές δεν αυξάνεται αλλά παραμένει στο 5,25 %, δηλαδή στο επίπεδο του δικαιοπρακτικού επιτοκίου. Με 6 %, όπως επίσης μετέδωσε το ΑΠΕ, θα επιβαρύνονται στο εξής (για πρώτη φορά) οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Δημοσίου.
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
18:13
CULTURE
Νέα μελέτη: Ηφαιστειακή έκρηξη στις Φιλιππίνες ίσως συνέβαλε στην πτώση της δυναστείας των Μινγκ
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ