Διαμαρτυρία των ΜΑΤ με αφορμή την επίθεση στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ
Διαμαρτυρία με αφορμή την ένοπλη επίθεση εναντίον της διμοιρίας στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην οδό Χαριλάου Τρικούπη, πραγματοποίησαν το απόγευμα της Πέμπτης αστυνομικοί των ΜΑΤ.
Περίπου 300 αστυνομικοι συγκεντρώθηκαν έξω απο τις εγκαταστάσεις των ΜΑΤ στο Γουδή, κρατώντας πανό με σύνθημα "οι αστυνομικοί στο απόσπασμα". Στην συνέχεια, πραγματοποίησαν πορεία μέχρι το υπουργείο Προστασίας του Πολιτη, όπου παρέμειναν για αρκετή ώρα με αναμένα κεριά, στην μνήμη των συναδέλφων τους που έχασαν την ζωή τους εν ώρα υπηρεσίας.
Οι αστυνομικοί παρέδωσαν ψήφισμα με τα αιτήματα τους στην ηγεσία του υπουργείου, με το οποίο, εκτός των άλλων, ζητούν να αλλάξει ο τρόπος φύλαξης των σταθερών στόχων.
Το παρών στη συγκέντρωση έδωσε και ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, 'Αδωνις Γεωργιάδης.
Οι συγκεντρωθέντες αποχώρησαν απο το υπουργείο, λίγο μετά τις 9 το βράδυ.
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55