Εγκρίθηκε η δημιουργία αποτεφρωτηρίου στον Ελαιώνα από τον Δήμο Αθηναίων
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων, ύστερα από πολύωρη συνεδρίαση, αποφάσισε κατά πλειοψηφία την δημιουργία αποτεφρωτηρίου στο οικόπεδο 17 στον Ελαιώνα.
Η πρόταση για την δημιουργία του αποτεφρωτηρίου στην περιοχή καταψηφίστηκε από τους δημοτικούς συμβούλους της Χρυσής Αυγής, ενώ υπήρξε και μία αποχή.
Το οικόπεδο 17 ανήκει στον Δήμο πράγμα γεγονός που διευκολύνει τις επόμενες κινήσεις που πρέπει να γίνουν.
Σημειώνεται ότι η διαδικασία επιλογής του κατάλληλου οικοπέδου ήταν σε εξέλιξη τα τελευταία δύο χρόνια, όμως επιλέχθηκε τελικώς η συγκεκριμένη πρόταση λόγω του ότι το οικόπεδο είναι εντός των ορίων του Δήμου.
Οι εργασίες για την δημιουργία του αποτεφρωτηρίου θα ξεκινήσουν το ερχόμενο διάστημα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν σε ρωσικό πλήγμα
20:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
ΕΛΛΑΔΑ