Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Σε ισχύ από την Πέμπτη-Τέλος το χάρτινο εισιτήριο
Λήγει αύριο, Τετάρτη (15/11) η παράταση που είχε δοθεί στις χάρτινες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για την πλήρη εφαρμογή χρήσης του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Η παράταση είχε αποφασιστεί από την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών για να διευκολυνθούν οι πολίτες στη διαδικασία έκδοσης των νέων ηλεκτρονικών καρτών.
Από την Πέμπτη 16/11 οι πολίτες είναι υποχρεωμένοι λοιπόν να χρησιμοποιούν για την μετακίνησή τους το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή τις ηλεκτρονικές κάρτες.
Ύστερα από τις πολλές αντιδράσεις το υπουργείο αποφάσισε να κυκλοφορήσει και το εισιτήριο μονής διαδρομής, κόστους 1,40, που έκανε την «πρεμιέρα» του την περασμένη εβδομάδα.
Ξανά στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Οι επιβάτες έχουν την δυνατότητα να βγάζουν εισιτήρια και κάρτες στα εκδοτήρια της ΣΤΑΣΥ και της ΟΣΥ, αλλά και στα Αυτόματα Μηχανήματα, ακολουθώντας τις σχετικές ενδείξεις.
Ο ΟΑΣΑ υπενθυμίζει στους επιβάτες να μην πετούν τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια καθώς επαναφορτίζονται και μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν.
Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ουρές ταλαιπωρίας στους σταθμούς για το «μαγικό χαρτάκι»
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00