Κακοκαιρία: Τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο Θριάσιο
Δύο γυναίκες και ένας οδηγός βυτιοφόρου διακομίστηκαν, πριν από λίγο, στο Θριάσιο νοσοκομείο, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, λόγω των πλημμυρών.
Ειδικότερα, οι δύο γυναίκες που διαμένουν στην οδό Κοροπούλη, στη Μάνδρα, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με υποθερμία, ενώ ο οδηγός του βυτιοφόρου απεγκλωβίστηκε από το όχημα, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στο 6ο χλμ της Θηβών - Βιλίων και επίσης διακομίστηκε στο Θριάσειο.
CULTURE
Ανακάλυψη-ορόσημο στη Γερμανία: Τάφος Κέλτη «πρίγκιπα» 2.400 ετών με άρμα, χρυσά κοσμήματα και όπλα
19:11
ΕΛΛΑΔΑ
Μαίνεται η φωτιά στη Θεσσαλονίκη: Εικόνες δείχνουν την έκταση της πυρκαγιάς
18:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στα Σπάτα
18:56
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν διαψεύδει τον Βανς: «Δεν συζητήσαμε για τα πυρηνικά, δεν αναλάβαμε νέες δεσμεύσεις»
18:48
ΕΛΛΑΔΑ