Κακοκαιρία: Τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο Θριάσιο
Δύο γυναίκες και ένας οδηγός βυτιοφόρου διακομίστηκαν, πριν από λίγο, στο Θριάσιο νοσοκομείο, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, λόγω των πλημμυρών.
Ειδικότερα, οι δύο γυναίκες που διαμένουν στην οδό Κοροπούλη, στη Μάνδρα, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με υποθερμία, ενώ ο οδηγός του βυτιοφόρου απεγκλωβίστηκε από το όχημα, το οποίο είχε ακινητοποιηθεί στο 6ο χλμ της Θηβών - Βιλίων και επίσης διακομίστηκε στο Θριάσειο.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή Posokanei: - 22 ερωταπαντήσεις
01:00
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027 για συνταξιούχους: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις μετά από καταδίωξη και σύγκρουση μοτοσικλέτας με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
23:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη λεωφόρο Λαυρίου
23:58
ΚΟΣΜΟΣ