Κακοκαιρία: Άνοιξε η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου
Ανοιχτή είναι, από το πρωί της Πέμπτης, η νέα εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου, καθώς δόθηκε στην κυκλοφορία από την Τροχαία το σημείο όπου είχε διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω της θεομηνίας που έπληξε την Τετάρτη τη Μάνδρα και τη Νέα Πέραμο.
Κλειστά παραμένουν, όπως χτες το βράδυ, τα σημεία στην παλαιά εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου και στο 4ο χιλιόμετρο της παλαιάς εθνικής οδού Ελευσίνας-Θήβας.
Όπως ενημέρωσε ο δήμαρχος Μεγαρέων, οι πολίτες που χρειάζονται βοήθεια μπορούν να καλούν στο συντονιστικό κέντρο του Δήμου, στο τηλέφωνο 22960 32640.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ
Επιμένει ο Κατζ: Τα στρατεύματά μας παραμένουν σε ζώνες ασφαλείας στο Λίβανο, τη Συρία και τη Γάζα
22:23
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
ΚΟΣΜΟΣ