Χωρίς μετρό την Τρίτη λόγω 24ωρης απεργίας
Σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη εβδομάδα ανακοίνωσαν ότι προχωρούν οι εργαζόμενοι στη λειτουργία του Μετρό.
Η απεργία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, οπότε και αναμένεται νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό της Αθήνας.
Τα μέλη του σωματείου εργαζομένων λειτουργίας μετρό Αθηνών αντιδρούν στην επικείμενη ένταξη των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών στην Ελληνική Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών, θυγατρική του λεγόμενου υπερταμείου.
Ζητούν μάλιστα και άμεση συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού των αστικών συγκοινωνιών.
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Περίπου 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ σε 24 ώρες
21:11
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ