Χωρίς μετρό την Τρίτη λόγω 24ωρης απεργίας
Σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη εβδομάδα ανακοίνωσαν ότι προχωρούν οι εργαζόμενοι στη λειτουργία του Μετρό.
Η απεργία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, οπότε και αναμένεται νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό της Αθήνας.
Τα μέλη του σωματείου εργαζομένων λειτουργίας μετρό Αθηνών αντιδρούν στην επικείμενη ένταξη των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών στην Ελληνική Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών, θυγατρική του λεγόμενου υπερταμείου.
Ζητούν μάλιστα και άμεση συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού των αστικών συγκοινωνιών.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ