Ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό: Νέα 24ωρη απεργία στο μετρό
Νέα ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι του μετρό για την ερχόμενη Τρίτη.
Σε ανακοίνωσή τους τονίζεται πως «οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ απαντάμε άμεσα και συνεχίζουμε το πρόγραμμα των δράσεων μας με 24ωρη απεργία την Τρίτη 21/11/17».
Τα μέλη του σωματείου αντιδρούν στην επικείμενη ένταξη των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών στην Ελληνική Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών, θυγατρική του λεγόμενου υπερταμείου.
«Προχωράμε άμεσα και δυναμικά για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης. Ζητάμε άμεση συνάντηση με τον υπουργό κ. Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού θέματος των αστικών συγκοινωνιών», αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Τραγωδία στα Κουφονήσια: Νεκρή 23χρονη Ελληνίδα τουρίστρια - Έρευνες για τις συνθήκες
18:02
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36