Χωρίς μετρό για 24 ώρες σήμερα η Αθήνα
Νέα ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισαν οι εργαζόμενοι του μετρό, σήμερα, Τρίτη.
Τα μέλη του σωματείου αντιδρούν στην επικείμενη ένταξη των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών στην Ελληνική Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών, θυγατρική του λεγόμενου υπερταμείου.
«Προχωράμε άμεσα και δυναμικά για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης. Ζητάμε άμεση συνάντηση με τον υπουργό κ. Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού θέματος των αστικών συγκοινωνιών», αναφέρουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους.
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30
ΚΟΣΜΟΣ