Τέλη Κυκλοφορίας: Για ποιους και πώς διαγράφονται τα πρόστιμα
Με απόφαση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, διαγράφονται τα πρόστιμα που είχαν επιβληθεί σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν είχαν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας για τα έτη 2013-2015 καθώς τα ειδοποιητήρια που είχαν λάβει ήταν μηδενικά.
Με την απόφαση αναγνωρίζεται πως η μη πληρωμή, δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα των φορολογουμένων αυτών.
Η Α.Α.Δ.Ε. λαμβάνοντας υπόψη ότι στις ανωτέρω περιπτώσεις η μη καταβολή τελών κυκλοφορίας δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα των φορολογουμένων, αποφάσισε:
- Να διαγραφούν τα επιβληθέντα πρόστιμα και τυχόν καταβληθέντα ποσά να επιστραφούν κατόπιν υποβολής σχετικών αιτήσεων των φορολογουμένων, αλλά και να:
- Επιστραφούν τυχόν καταβληθέντα ποσά προστίμων. Για την επιστροφή των ποσών απαιτείται η διαπίστωση περί του αχρεώστητου με σχετική πράξη της βεβαιούσας αρχής, ήτοι με σχετικό Πρακτικό ή Απόφαση του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. ή οποιαδήποτε άλλη διαδικασία (π.δ. 16/1989), από την οποία να προκύπτει ο εκ των υστέρων λόγος του αχρεώστητου, με την οποία να αποφασίζεται η διαγραφή του επίμαχου ποσού και η επιστροφή του», αναφέρεται στην εν λόγω απόφαση.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση στην εφορία τους για να δουν τα πρόστιμα να διαγράφονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεωργιάδης: 11 μηνύσεις για παράνομη άσκηση του επαγγέλματος του διαιτολόγου- 9 αφορούν Social Media
15:20
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 15χρονος στην Πεύκη για πορνογραφία - Ανέβασε στα social «πειραγμένη» φωτογραφία ανήλικης
15:10
ΚΟΣΜΟΣ
Λωρίδα της Γάζας: Τουλάχιστον πέντε Παλαιστίνιοι νεκροί από ισραηλινά χτυπήματα
14:57
ΕΛΛΑΔΑ
Λαμία: Επιχείρηση διάσωσης τραυματισμένου ατόμου στο φαράγγι Γοργοποτάμου
14:48
ΕΛΛΑΔΑ