Κατάλληλο για κατανάλωση κρίθηκε το νερό του δικτύου της Μάνδρας
Κατάλληλο και ασφαλές για την ανθρώπινη κατανάλωση, κρίθηκε το νερό του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Μάνδρας- Ειδυλλίας μετά από τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου.
Τη γνωστοποίηση κοινοποίησε η διεύθυνση υγειονομικού ελέγχου και περιβαλλοντικής υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής.
Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες αποζημίωσης των πλημμυροπαθών στην περιοχή, καθώς ολοκληρώνεται η καταγραφή τωνζημίων που προκάλεσε η κακοκαιρία.
Μάνδρα: Οι εικόνες βιβλικής καταστροφής «μιλούν» από μόνες τους
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κλοιό καύσωνα η Ευρώπη: «Θόλος θερμότητας» φέρνει 41 βαθμούς τη νύχτα
10:43
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία 45χρονης στα Χανιά: «Δεν προκύπτει ερωτική σχέση» – Στο «μικροσκόπιο» το κινητό του δράστη
10:40
CULTURE
Ροντ Στιούαρτ: «Παραλίγο να λιποθυμήσω» – Tου χορήγησαν οξυγόνο επί σκηνής
10:35
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Οδηγός χτύπησε με το αυτοκίνητο του ανήλικο με πατίνι και τον εγκατάλειψε
10:25
ΚΟΣΜΟΣ