Κατάλληλο για κατανάλωση κρίθηκε το νερό του δικτύου της Μάνδρας
Κατάλληλο και ασφαλές για την ανθρώπινη κατανάλωση, κρίθηκε το νερό του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Μάνδρας- Ειδυλλίας μετά από τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου.
Τη γνωστοποίηση κοινοποίησε η διεύθυνση υγειονομικού ελέγχου και περιβαλλοντικής υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής.
Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες αποζημίωσης των πλημμυροπαθών στην περιοχή, καθώς ολοκληρώνεται η καταγραφή τωνζημίων που προκάλεσε η κακοκαιρία.
Μάνδρα: Οι εικόνες βιβλικής καταστροφής «μιλούν» από μόνες τους
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικες μετά από κατανάλωση αλκοόλ
09:10
CULTURE
Τα ξεχασμένα χωριά του Τσερνόμπιλ: Οι σιωπηλές πόλεις που κατάπιε η καταστροφή
09:06
ΚΟΣΜΟΣ
Φωτιά σε πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα μετά από ρωσική επίθεση - Ένας νεκρός
09:03
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: «Άρπαξα ένα μπουκάλι και τη χτύπησα στο κεφάλι»- Η κυνική ομολογία του δολοφόνου της 45χρονης
08:55
ΕΛΛΑΔΑ