Κατάλληλο για κατανάλωση κρίθηκε το νερό του δικτύου της Μάνδρας
Κατάλληλο και ασφαλές για την ανθρώπινη κατανάλωση, κρίθηκε το νερό του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Μάνδρας- Ειδυλλίας μετά από τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου.
Τη γνωστοποίηση κοινοποίησε η διεύθυνση υγειονομικού ελέγχου και περιβαλλοντικής υγιεινής της Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής.
Παράλληλα, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες αποζημίωσης των πλημμυροπαθών στην περιοχή, καθώς ολοκληρώνεται η καταγραφή τωνζημίων που προκάλεσε η κακοκαιρία.
Μάνδρα: Οι εικόνες βιβλικής καταστροφής «μιλούν» από μόνες τους
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος για PosoKanei: Αυτονόητο χρήσιμο μέτρο ενημέρωσης των καταναλωτών
12:23
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Νεκρή βρέθηκε στα κρατητήρια η 34χρονη που είχε πετάξει το βρέφος της σε κάδο απορριμμάτων
12:22
CULTURE
Μάικλ Φασμπέντερ: «Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξέρεις τι μπορείς να εμπιστευτείς στο διαδίκτυο»
12:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Επιχείρηση Περίοδος»: Η πρώτη αποστολή που θα μελετήσει την έμμηνο ρήση στο διάστημα
12:13
ΕΛΛΑΔΑ