Τραμ: Κλειστό για τρεις μήνες το τμήμα Σύνταγμα - Λ.Βουλιαγμένης
Τη διακοπή κυκλοφορίας των συρμών του τραμ στο τμήμα Σύνταγμα - Λεωφόρου Βουλιαγμένης, από την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017 έως και το Σάββατο 10 Μαρτίου 2018, ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Το παραπάνω τμήμα θα μείνει κλειστό λόγω εργασιών αναβάθμισης της αποβάθρας στη στάση «Σύνταγμα» του τραμ.
Στη διάρκεια των εργασιών, όλα τα δρομολόγια του τραμ, θα έχουν τερματικό σταθμό τη στάση «Λεωφόρος Βουλιαγμένης» και οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν (με το ίδιο εισιτήριο) τόσο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές όσο και από τους συρμούς της γραμμής 2 του Μετρό.
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ