Τραμ: Κλειστό για τρεις μήνες το τμήμα Σύνταγμα - Λ.Βουλιαγμένης
Τη διακοπή κυκλοφορίας των συρμών του τραμ στο τμήμα Σύνταγμα - Λεωφόρου Βουλιαγμένης, από την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017 έως και το Σάββατο 10 Μαρτίου 2018, ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Το παραπάνω τμήμα θα μείνει κλειστό λόγω εργασιών αναβάθμισης της αποβάθρας στη στάση «Σύνταγμα» του τραμ.
Στη διάρκεια των εργασιών, όλα τα δρομολόγια του τραμ, θα έχουν τερματικό σταθμό τη στάση «Λεωφόρος Βουλιαγμένης» και οι επιβάτες θα μπορούν να εξυπηρετηθούν (με το ίδιο εισιτήριο) τόσο από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές όσο και από τους συρμούς της γραμμής 2 του Μετρό.
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Κουφονήσια: Νεκρή 23χρονη Ελληνίδα τουρίστρια - Έρευνες για τις συνθήκες
18:02
CULTURE
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ